תוכן עניינים
טיקטוק, מעבר לעובדה שהוא פלטפורמה טרנדית, מאפשר לכם הרבה יותר ממה שאתם מתארים לעצמכם ברמת העדכניות והטרנדים בפלטפורמה. הקהילות של טיקטוק הן מטרה שאתם לא רוצים לפספס בשיווק שלכם ובטח לא אם אתם בדיוק עושים את הצעדים הראשונים שלכם באיך לפרסם בטיקטוק ומהווה נדבך עבור כל אחד שרוצה להצליח בפלטפורמה שלכם.
הזיהוי של הקהילות שלכם הוא לא תהליך פשוט, אבל הוא אפשרי. כל טיקטוקר שאתם רואים בפלטפורמה עשה זאת בלי לדעת איך לפרסם בטיקטוק מלכתחילה עד שעלה על דרך המלך. טיקטוק עצמה, אשר מודעת טוב מאוד להשפעה שלה ולכוח שלה לעומת המתחרות הבינה שכל המסלול של איך לפרסם בטיקטוק עוברת דרך קהילות. יש שלושה קווים מנחים שיכולים להוביל את הדרך שבה תטוו באיך לפרסם בטיקטוק על ידי קהילות:
- זהו מי הקהילה שלכם.
- פתחו אסטרטגיית תוכן.
- צרו תוכן בהתאם.
כמו כן, אתם תעשו טוב אם לא תסתמכו על זה לבד. חשוב מאוד לשים דגש על היכולת שלכם לאזן – בין קידום ממומן, לקידום אורגני – כמובן, אבל עוד יותר כשאפשר להביא לידי ביטוי עוד אפשרויות שיוכלו להיות שם עבורכם כשלא מצליח ובטח – כשאתם עדיין לא בטוחים איך לפרסם בטיקטוק.
השאירו פרטים ונשוב אליכם
מומחי הטיקטוק שלנו זמינים עבורך לכל שאלה.
#בייבי-סטפס או #בייבי-יודה: איך לפרסם בטיקטוק לקהילות?
76% מהמשתמשים בטיקטוק אומרים שהם אוהבים שחברות מהוות חלק מהקהילה. החל מ-#parent, #booktok וכל הדרך עד ל-#cleantok – טיקטוק מקבל את כולם, דבר שחשוב בעידן שבו הגיוון החברתי הולך ומתעצם. כיום קהילת הלהט"ב היא לא היחידה שרוצה לשים את תחומי העניין והאינטרסים שלה בפרונט וזה ממש לא נכון רק לגבי איך לפרסם בטיקטוק בחכמה, אלא לגבי כל פלטפורמה בפני עצמה. היכולת שלנו לייצר את המסגרת הפרסומית הכי טובה היא מפתח בדרך שלכם להצליח להוביל קמפיינים בטיקטוק ובגדול במאה ה-21.
#מדריך-טוק – איך לפרסם בטיקטוק במיוחד לקהל היעד שלך?
אסטרטגיית קמפיין נכונה נועדה לאבטח אתכם בתקופות קשות יותר או קשות פחות והקהילות בטיקטוק הן המפתח לדלת הזאת וכן עבור כל מי שמעוניין איך לפרסם בטיקטוק ולעשות את זה ביחד עם המומחים.
מעבר לעובדה שאנשים רוצים להרגיש שייכים, הם גם רוצים להיות בחברת אנשים שאוהבים את מה שהם אוהבים ולא רק מצב בחיים. למרות שהקהילות המובילות בטיקטוק הרבה פעמים נופלות לקטגוריות של השתייכות חברתית הן גם הולכות להיות שם עבורכם בכל דבר שאנחנו אישית מצליחים לחשוב עליו כשהראשון ברשימה הוא איך לפרסם בטיקטוק בצורה אפקטיבית.
הטיקטוק מציע לכם לבנות זירה שמובילה בול למטרות, לא כל שכן – מדהימה בלעזור לכם להיפתח לשיתופי פעולה מכל מיני סוגים. בתוך הפלטפורמה, מחוצה לה, כמו גם בדרך שלכם לייצר תמהיך חכם בעולם החיצוני ולהביא לכך שאתם תהיו עסק ח-ת-ר-נ-י. חותר אומר סקרן, נחוש ואסרטיבי. היכולת שלכם להצליח ולהביא לידי ביטוי את מונחי המפתח של טיקטוק אומר הרבה על הרבה מהדרכים שתבחר ללכת בהן בפלטפורמה הזאת. כמו גם זירות שאולי יעניין אותך לחקור כי כעת אתה רוצה להתמקד בבעיות אחרות.
אתה נשאר או שאתה משחק – היסודות בשאלה איך לפרסם בטיקטוק?
לדוגמה – אם תחקרו את המילה #gaming אתם תראו עוד אנשים שרוצים להתחבר עם הקהילה הזאת וזה בדיוק הצינור שדרכו מגיעים להבנה מוחלטת ולהפיכה של הקהילה שלכם בטיקטוק לתשובה לכל השאלות ואחת שלא רק תעשה זאת – אלא תהווה השראה עבור אחרים שמנסים להבין איך לפרסם בטיקטוק. מוביל באופן שבו אתם תבחרו איך לפרסם בטיקטוק ובאילו נושאים כדאי לכם להתמקד על הקהילה הספציפית הזאת ומצד אחד – להפוך לדמות מוכרת (מה שנקרא לפי טיקטוק "Familiarity") אל מול השתתפות ויצירת קשר משמעותי עם קהילות (כלומר לשחק).
- השאר: הפכו לשם דבר בקהילת הטיקטוק
נסו להיות חלק מהותי מהצורה שבה אתם תתקשרו עם קהלי היעד שלכם )לדוגמה; (#booktok ולעקוב אחר ההאשטג כך שיוכל לעזור לכם לגלות עוד קהילות, להגדיל את הנאמנות של קהל היעד שלכם ולעזור לכם להבין איך לפרסם בטיקטוק בצורה משמעותית ומניבה עם דגש על קטגוריה, כוונה ותחומי עניין.
- שחק: הישארו סקרנים לגבי שחקנים אחרים בזירה
שחקו עם מתחרים. אל תנסו להביא לידי ביטוי תחומים וקהילות חדשות, לדוגמה על ידי תגובות שלכם כאוטוריטה בתחום המסוים שלכם. חשבו על כמה טראפיק פירמת ספרים בישראל תשיג לתגובה שלה בהאשטג הזה, כמו גם התמקדות על הבנה של מה הקהילה הזאת מסמנת כדבר ערכי ורואה בו יוזמה ודרך להוביל.
אמנם זאת לא דרך המלך להבין איך לפרסם בטיקטוק ולהשאיר את התוכן של ממיר, אבל זאת כן דרך המלך למצוא את התת-קהילות של הקהילות שלכם ולהתחיל לצמוח משם ויום אחד לשבת על המרפסת, לספור ציפורים נודדות ולהיזכר בימים שלא ידעת איך לפרסם בטיקטוק העסקי שלכם.