תוכן עניינים
הרגע הגיע, התחלתם עמוד טיקטוק – ברכות! עכשיו –מתי תהפכו למפורסמים? איך לקדם סרטון בטיקטוק בדרך כלל מאתגר אנשים להרגיש שהם לא מספיק יצירתיים ולפעמים אפילו לא מספיק צעירים. אולי אתם צודקים, אבל לא כשמדובר באיך לקדם סרטון בטיקטוק עסקי.
כל חברה מחשיבה זמן אחר של צפייה בסרטון שלך כצפייה. בטיקטוק יש למעשה את המנגנון הכיס סלחני מבין כולם. ולמעשה, אפילו כמה שניות בודדות מתחילת הסרטון נחשבת צפייה ואפילו אם הטיקטוק קפץ למטה והצופה חוזר לצפות בעוד כמה שניות בודדות, גם אז זה נחשב צפייה.
גם תשיגו צפיות על הסרטונים שלכם, לא אומר שהבנתם איך לקדם סרטון בטיקטוק בהכרח. העבודה שלכם בטיקטוק העסקי מצריכה מכם לתת תשומת לב אמיתית למתרחש בפלטפורמה ובהקשר הזה – אל תהיו אנטיפתיים. דברו עם קהל היעד שלכם – פרגנו לו, תראו נוכחות וכך תראו איך האסטרטגיה שלכם בונה את עצמה תוך כדי הליכה. הנה כמה דרכים להבין איך לקדם סרטון בטיקטוק עסקי בצורה מושכלת.
קצר, קולע ונישתי – איך לקדם סרטון בטיקטוק? אולי זאת לא הדרך היחידה
למרות שסרטוני טיקטוק יכולים לעבור בשמחה את מגבלת ה-30 שניות, הסיכויים שלו להגיע לכס המלכות של עמוד "פור-יו", אומר שאתם תצטרכו לעשות מסלול חובה בפלטפורמה ולשמור על הסרטון שלך קטן וממוקד. הנה שלושה עקרונות קריטיים להבין איך לקדם סרטון בטיקטוק:
- קצר. אנשים בטיקטוק יחזרו לראות שוב ושוב סרטון שהוא עד אמצע הזמן הזה. כל ילד שהבין איך לקדם סרטון בטיקטוק יודע שעדיף לו לתמצת את הסרטון תכנים מניבים עבור קהלי היעד שלכם וכן, תנסו ללמוד איך אפשר לייצר תשתית אפשרית לקידום האפשרות שלכם בלי לאלץ את עצמכם ליפול לטרנדים שאולי עובדים ליוצרי תוכן, אבל לעתים רחוקות יעבדו עבור עסקים.
- קולע. בכל אופן - גם אם לשים סאונד טרנדי על הסרטונים שלכם היה עובד עבור עסקים, זה לא בדיוק כדאי ועל כן טיקטוק מעמידה לרשות כל מי שירצה להבין איך לקדם סרטון בטיקטוק עסקי צריך להכיר את ספרייה הצלילים אקסקלוסיביים ונקיים מהפרת זכויות יוצרים. ה-CRM (או: The Commercial Music Library) מעמידה לעסקים מעל חצי מיליון צלילים מכל גווני הסצנה, פופ, רוק והיפ-הופ וכל מה שיגרום לאוזניים של קהל היעד שלך לקפוץ בשנייה שהם ישמעו מרחוק, בפלאפון של חברים את הסאונדים שלכם.
- נישתי. הסיבה שטיקטוק גדל לממדים שלו לא היה כי הוא הביא את כל המפרסמים להפוך לדמויות הכי דומיננטיות בפלטפורמה, אלא בעיקר אל מול היכולת שלכם להצליח להביא לידי ביטוי את האותנטיות שלכם והנאמנות שלכם לעצמכם ולתכנים שלכם. כמעט כל אדם יכול למצוא את עצמו בטיקטוק ולאחרונה אנשים בשכבות גיל שונות כבר מכירים את הטיקטוקר האהוב עליהם גם אם הם לא בכיתה ח'. טיקטוק מקבל את כולם ואם תהיתם איך לקדם סרטון בטיקטוק עסקי – אתם לא רוצים להתעלם מהמאפיין הזה.
השאירו פרטים ונשוב אליכם
מומחי הטיקטוק שלנו זמינים עבורך לכל שאלה.
#האשטגים ו-#קהילות – איך לקדם סרטון בטיקטוק באמצעות תיוגים?
האשטגים הם כלי שכל מי שרוצה לקדם את התכנים שלו בין אם מדובר באדם שחושב איך לקדם סרטון בטיקטוק ובין אם מדובר באדם שרוצה למקסם את אחוזי הצפייה שלו באינסטגרם – האשטגים הם הדרך הכי טובה לעשות את זה. לא רק שזה עוזר לטיקטוק להבין מה התוכן שפרסמתם ויעזור לכם לסווג אותו ולעזור לטיקטוק להנגיש את זה לשאר הצופים בפלטפורמה.
כמו כן, אתם תוכלו בהחלט לעזור לאנשים שיבואו לחפש אתכם שוב בפלטפורמה ולשלוח לחברים שלהם. הפרקטיקה של האשטגים היא לא משהו שאתם רוצים להיות באפלה לגביו. נסו לזכור שאתם צריכים לעשות מאמץ להבין מה ההאשטגים שיהיו הכי נכונים לכם בכל צורה שבה תחליטו איך לקדם סרטון בטיקטוק כשמדובר בסוג החשיפה שאתם רוצים להשיג. האשטגים היא הדרך של הדור של היום לעזור לכם להבין איך להבריג את העסק שלכם לכל הנורמות החברתיות והטרנדים השונים בטיקטוק.
טיקטוקר – איך לקדם סרטון בטיקטוק – עם המומחים
המילה טרנד כבר ממזמן לא מסתכמת בסגנונות לבוש וכן – מה שעשית כשניסית להבין איך לקדם סרטון בטיקטוק לא בהכרח יכול לעזור לכם להצליח ולהבין איך לקדם סרטון בטיקטוק עסקי. יש הרבה יותר מדרך אחת להצליח להבין איך לקדם סרטון בטיקטוק וכמה תלמים לצעוד בהם ולהפוך עמוד טיקטוק עסקי לעמוד טיקטוק שאנשים אוהבים לצפות בו זאת המטרה של כולם בסושיאל מדיה.