תוכן עניינים
בכל יום, אלפי אנשים נמצאים באפליקציה ושמים בראש סדרי העדיפויות שלהם דבר אחד – יצירת תוכן. הם, האנשים שעושים את זה לכיף – כלומר הצעירים הבועטים הם אלה שמגדירים את סדרי העולם במדינה הזאת ועל כן, הם הולכים להכתיב גם את האופן שבו תחליט איך מפרסמים בטיקטוק תכנים שיווקיים. ואכן, לא לכל בעלי העסקים יש את הפנאי לזה, אבל הרבה מהחלק של השאלה איך מפרסמים בטיקטוק מתחלק לשניים. מצד אחד – תכלס, מצד שני – מהות ורעיונות. יאללה, בואו נבין אחת ולתמיד - איך מפרמסים בטיקטוק הזה שכולם מדברים עליו.
השאירו פרטים ונשוב אליכם
מומחי הטיקטוק שלנו זמינים עבורך לכל שאלה.
איך מפרסמים בטיקטוק – פרקטיקה
אם אתם כאן, כנראה שעניינכם הוא להבין כיצד לפרסם תכנים שיווקיים בטיקטוק. אם כבר יש לכם חשבון טיקטוק רגיל – התחילו ממנו. הדבר מאפשר לכם להתיידד עם האפליקציה ועם הכלים בתוכה על מנת שבאמת תבינו איך מפרסמים בטיקטוק:- צעד ראשון – צרו חשבון. בסך הכל מדובר בחלק מאוד אינטואיטיבי וככל הנראה עשיתם את זה אלפי פעמים כבר.
- צעד שני – מלאו את הפרטים העסקיים שלכם. לראשונה כשאתה מתחבר לחשבון הטיקטוק שלך ועוד לפני שאתם בטוחים מה ואיך מפרסמים בטיקטוק, דעו לכם שחשבון עסקי צריך להיות מאופיין ומוגדר על מנת שיזוהה כחשבון כזה. שימו דגש על הנכחה שלכם בערוצים אחרים – כמו האתר שלך לדוגמה.
- צעד שלישי – קבלה. כן, עוד לא הבנתם איך מפרסמים בטיקטוק וכבר חוויתם את הדחייה. מה אפשר לעשות אם מילאת את כל הפרטים והאפליקציה דחתה אותך? יש לכך כמה סיבות. או השם של העסק שלך לא תואם את השם באתר האינטרנט העסקי שלך ויכול להיות שחלק מהמידע שם עובר על מגבלות ותקנות הפלטפורמה.
איך מפרסמים בטיקטוק – רעיונות
נוסף ליכולת ליצור תכנים פרסומיים רגילים כחלק מהדרך שלכם להבין איך מפרסמים בטיקטוק, נסו גם לחדד את היצירתיות שלכם ולהיות חלק יותר מהותי ממגוון הקהילות שיש בטיקטוק משום שאתם הולכים להיות חלק –כדאי שתדעו לדבר את השפה שלהם. הנה כמה מונחים מהשפה שלכם שיחזקו את האופן של איך מפרסמים בטיקטוק היום:
- Accountant – לכאורה, בתרגום חופשי זה רואה חשבון ואולם הסלנג בראשית הדרך נבע משיר שנכתב על ידי רוקי פטרה, אשר לא ידע שהשיר שלו על רואה חשבון שאף אחד לא רוצה לשאול אותו שאלות כי הוא רואה חשבון כדי לתאר דוגמניות בפלטפורמה אשר הגולשים מטילים ספק בדרך ממנה היא מתפרנסת. כן, טיקטוק היא פלטפורמה קשוחה וכך גם הביקורת שלה – אבל הוא מצביע על דגש שיכול להוביל את הדרך שאתם תבינו איך מפרסמים בטיקטוק שלכם ובהקשר הזה, בלי לשקר ובלי להתחמק.
- Altered My Brain Chemistry – עם מעל 53.7 מיליון משתמשים ועם ספירה שנמשכת, ה- #alteredmybrainchemistry הוא אחד הטרנדים הכי חזקים בטיקטוק. ומה המשמעות שלו? כל זה רק כדי לסמן או להעיד על מצבים מסוימים כי הם באמת נגעו בכם. זה יכול להיות זיכרון או תובנה משמעותית שגיליתם על עצמכם בתור בן אדם. יש הרבה דוגמאות לזה, אבל אחד הדברים הכי חכמים שאתם תוכלו לעשות זה להבין על מה מדובר – כי בדרך כלל, בלי יותר מדי מאמץ, אתם יכולים להיות חלק מושלם מהטרנד והאשטגים כאלה הם בדיוק הדרך – במיוחד אם אתם עדיין לא בטוחים איך מפרסמים בטיקטוק.
- Pov – עומד עבור נקודת מבט בתרגום חופשי. אחת המילים שגם היא הייתה ונשארה רלוונטית בשנים האחרונות ויכולה הייתה לעזור לכם להבין מה מתרחש ואיך מפרסמים בטיקטוק. כשאתה משתמש ב- POV אה מתאר את החוויה הפנימית של מה שמתרחש. למעשה, הוא מאפשר לכם להשתמש במונח שהוא בגובה העיניים לקהל היעד שלכם ויכול לעזור לכם לתעל אותו לטובת שיווק של תוכן. תנו לעצמכם דרור ביצירתיות – זה יכול להיות הכל, מנקודת המבט הפנימית של לקוחות מסוימים ועד זיכרונות של העסק וסרטונים על ההתקדמות ודרכי ההתייעלות.
כמו שאתם יכולים להבין, מדובר בטרנדים וכמו כל טרנד, אם הם פה כדי להישאר, לא היינו קוראים לו טרנד, היינו פשוט ככה יודעים שזה איך מפרסמים בטיקטוק היום ותו לא.
טיקטוקר: איך מפרסמים בטיקטוק כמו המומחים? מתחברים אליו
כדי להיות משמעותי בפלטפורמה אתם תהיו צריכים להשקיע וזה תלוי רק בכם. החל מהרעיונות לתכנים שתרצו לקדם ועד לאנשים שתעזרו בהם. אין ספק שניהול של חברה לא מאפשר לכם יותר מדי זמן לברר איך מפרסמים בטיקטוק כמו שצריך – נעזרים במומחים. התקשרו עוד היום ותנו לאחרים להתמודד עם הקושי של איך מפרסמים בטיקטוק.