תוכן עניינים
חסר סיכוי שכל מי שנמצא פה עכשיו לא יודע מהם האשטגים. עם זאת, לפני שמדברים על האשטגים לטיקטוק חשוב להבין שלמרות שהיא רק עכשיו מתחילה להיבלע גם בגרונותיהם של האוכלוסייה הבוגרת יותר, הרבה אנשים לא מבינים הבחנות ספציפיות לגבי האשטגים לטיקטוק.
למרות שההקבלה היא תמיד טיקטוק מול אינסטגרם (בעיקר במלחמה על ההאשטגים והפופולריות שלהם), ההאשטגים בטיקטוק יותר מזכירים את אחותה הגדולה (או סבתא שלה, אם באמת ניקח בחשבון את צירי הזמן) – יוטיוב. אז מהם האשטגים, איך הם קשורים ליוטיוב ולמה אתם תרוויחו יותר מבכל פלטפורמה אחרת אם תבחרו בשקדנות את ההאשטגים לטיקטוק שלכם? המשיכו לקרוא.
לפני האשטגים לטיקטוק – מהם האשטגים מלכתחילה?
החל מאקטואליה, עד למתכונים ואפילו לאקטואליה וידיעות ביטחוניות, אפשר להגיד בביטחון שלכל אחד יש מקום תחת קורת הגג של טיקטוק. אז בואו נבין יותר לעומק – מהם, מה חשיבותם ואיך האשטגים לטיקטוק ואיך הם בדיוק מה שיכול להקפיץ את העמוד העסקי שלכם. עצם העובדה שהאקדמיה העברית כבר סגרה על שם בעברית מביעה כמה האשטג הוא מילה ותיקה בלקסיקון הישראלי. בויקיפידה מוגדרת כמחרוזת היכולה לשמש לסימון וקטלוג נושאים ברשתות חברתיות ובאתרים נוספים ברחבי האינטרנט.
עכשיו, במילים פשוטות, האשטג הוא תגית. תגית פשוטה. לא מסובכת. כמו כל תגית, התפקיד של ההאשטגים לטיקטוק נועדו לסיווג התוכן המתקיים בו. הצורה שבה אתם תביאו לכך שאתם תבלטו כמו שצריך בעיקר תלוי בהאשטגים שאתם תשימו ובאופן שבו אתם תגדירו את המדיה שלכם, תבחרו לקחת חלק באתגרים ועוד. ביוטיוב, אשר בכלל לא היו מי שהפכו את המילה האשטג לכל כך שגורה בלקסיקון שלנו. התיוגים לרוב היו ידועים כאתרים ואם כבר היה מי שהקפיץ את זה לתודעה שלנו, זה דווקא, כן – הייתה אינסטגרם.
עכשיו, באמת, אנחנו לקראת הסיום של שיעור ההיסטוריה הזה ואם תהיתם, אתם תוכלו להרוויח פי כמה מהאשטגים לטיקטוק. לא רק שהיא לקחה איכשהו את הפוקוס מיוטיוב כנחלת האתגרים, היא גם הפכה להיות ידועה בגינם.
בלי צחוקים – טיקטוק לקחה את ההאשטגים והביאה אותם לידי ביטוי בשני מישורים. האחת, ליהנות והשנייה, להעלות מודעות כלפי טובת הכלל. אז למרות כל הביקורת, טיקטוק הפכה להיות יוצאת מן הכלל כי חשבה על טובת הכלל.
יוצאת מן הכלל: למה כדאי שתשקיעו דווקא בהשטגים לטיקטוק שלכם?
לרוב, כשמדובר בעסק, תוכלו למצוא שחלק מהזמן זה לא קשה לפעול לטובת הכלל ובכלל, כשאומרים טובת הכלל – מצטרף קול ב' שאומר ערך מוסף ואז לקול הזה מצטךף קול אחר שצועק "קידום אורגני". האמא של התוכן עם הערך המוסף.
בעוד שפייסבוק וגוגל ידועות בעיקר ביכולת שלהם להקפיץ פרסומים ממומנים, טיקטוק, בדומה לאינסטגרם, מייצרת תנועה אורגנית טובה יותר משל פייסבוק וגוגל ביחד, כך שאם אתם מתלבטים איפה להשקיע את המאמצים על תגיות, אנחנו היינו הולכים על מאמץ להאשטגים לטיקטוק. איך זה קרה? ביום שבו הבנו שגם למסעדה האהובה עלינו יש מה להגיד על נושאים שעולים במדיות האלה וכן, גם על מה לצחוק.
השאירו פרטים ונשוב אליכם
מומחי הטיקטוק שלנו זמינים עבורך לכל שאלה.
מה היתרונות של האשטגים לטיקטוק?
יוטיוב, אשר הקפיצה את הפופולריות של האתגרים, לצד העובדה שאנשים נחשפו לראשונה למילה "האשטג" דרך אינסטגרם הצליחה להביא לכך שאתם תהיו חלק בלתי-נפרד מהאופן שבו אתם וכעת האשטג הוא מונח שלרוב-לרוב נועד על מנת שיצליחו לזהות את הסרטון שלך כחלק מנישה. כדי להבין מהם אותם האשטגים לטיקטוק לא יזיק אם בכל פעם שאתם שואלים את עצמכם מה לעשות איתם תשאלו את עצמכם את השאלות הבאות:
- האם הסרטון שלך חלק מאתגר?
- האם הסרטון שלך חלק מטרנד?
- האם מדובר במדריך?
כל אלה יעזרו לכם להבין את החלק הבא של המאמר. אז אחרי כל הדיבורים, הגיע הזמן לדבר על החלק הכי חשוב. האשטגים לטיקטוק הם בסך הכל, כאמור, כלי לסיווג של התכנים. מן הסתם, הם עוזרים למשתמשים למצוא את הסרטון ולייצר עבורכם תנועה, אבל עם זאת – האופן שתבחרו ללכת בו תלוי משמעותית במטרות הספציפיות של הטיקטוק.