תוכן עניינים
בטיקטוק מבינים כי בניגוד לאינסטגרם או לפייסבוק, הדגש של המפתחים היה מאז ומתמיד דווקא על האוכלוסייה האותנטית – הרבה לפני שאי פעם השתמש בצמד המילים טיקטוק עסקי ואנשים שהם צופים אילמים בתוך הפלטפורמה. על כן, הם משתכללים עבורם. בין אם זה בכל מיני פיצ'רים שבמידה זו או אחרת הולכים לעזור לכם לשמור על רמות גבוהות של מוטיבציה ליצור עבור הפלטפורמה את התכנים שכולם כל כך אוהבים ליצור, לצפות ולשתף.
כמובן, יצירת תכנים לא באה ברגל, על כן, אתם תוכלו לעשות טוב אם תבינו מה המשמעות של תוכן ולהבין איך עובד התמהיל הנכון בין מימון לבין קידום אורגני של עמודי טיקטוק עסקיים אל מול היכולת שלנו ללמוד מדוע ומיד לאחר מכן – את האיך.
על סטרואידים: איך תשפרו פלאים ביצועים של טיקטוק עסקי
טיקטוק, בדיוק כמו רוב האנשים שעושים בה שימוש, מבינה שהיא רוצה להשאיר את התכנים של הנוכחים בה אותנטיים ויצירתיים ועל כן עמלה יומם וליל על מנת להמשיך ולשכלל את כלל האפשרויות של היוצרים בפלטפורמה בין אם מדובר ביוצרים שמשתמשים בטיקטוק עסקי ובין שמדובר בעמוד טיקטוק עסקי.
טיקטוק הייתה חייבת להבין יותר לעומק את היכולת שלה להיות גם היא פלטפורמת שיווק דיגיטלי. את האסטרטגיה של קמפייני הטיקטוק העסקי שלכם כבר לא צריך להסביר בשלב הזה. הכוח של תוכן אורגני לא צריך יותר מידי הסברים – הוא ממיר והוא שומר על הארשת המקצועית והמוניטין שלך כאנשי מקצוע. לאחר השקת כפתור ה-"Promote" לא רק עמודי טיקטוק עסקיים פר-סה הבינו איך להשתמש בו.
השאירו פרטים ונשוב אליכם
מומחי הטיקטוק שלנו זמינים עבורך לכל שאלה.
סיפור בטיקטוקאית: איך ליצור תכנים אורגניים בטיקטוק עסקי
במאמר של טיקטוק העלו בדיוק את הבעיה בין אנשים שחושבים שהם ייצרו כל תוכן בטיקטוק העסקי שלהם וכן, דיווחו ארוכות על הניסיון של כריס מיטשל, סקספוניסט וג'זיסט, כחלק ממאמץ לחזק את הנתונים בעמוד הטיקטוק עסקי שלהם. עם קצת יותר תשומת לב לתכנים הנוכחיים. באמצעות כפתור ה- "Promote" כריס הצליח להעלות את הנתונים שלו ב- 17% וכן, גם את מספר העוקבים בטיקטוק ב-5,000.
למעשה, הסיפור הזה מאפשר לנו לחזק את המטרות שלנו ויהי מה. זה כמו להסתמך על דואר ישראל ואז לעבור לדואר שליחים. אתם יכולים לדוור את המכתבים שלכם בדרך המסורתית, אבל כשאתם ממש רוצים שהוא יגיע למען – אתם תעשו שליחות אקספרס. זאת כמובן דרך אחת להשתמש בכפתור הפלאי הזה כשיש כבר תשתית של תכנים אורגניים מונחת כראוי – אבל זה לא אומר שהוא הדרך היחידה להשתמש בו, בטח לא כשמדובר על חשבון טיקטוק עסקי.
אתם יכולים ללחוץ על ה- "Promote" גם כשאתם רוצים לקדם סרטוני לייב, אולם חשוב לזכור שלמרות העובדה ש- "Promote" הוא אופציה ממומנת ועל כן – הוא לא פיתרון קבוע – אלא אם התוכנית שלכם היא להתרושש בדרך שלכם לקדם עמוד טיקטוק עסקי.
הנחת היסודות של עמוד הטיקטוק שלכם, ככה או ככה, יצריכו מכם לעשות את מה שמניב אין-ספור חששות בקרב מנהלי טיקטוק למינהם – יצירת התכנים עצמה. ככל תייצרו תכנים מושקעים, בעלי ערך מוסף, אינטליגנטיים וכמובן – כך הם יהיו ממירים. טיקטוק עסקי מאפשר לך שיתוף פעולה, מקורות השראה, אשר יכולות להיות רלוונטיות במתן תשומת לב רצינית אליהם יכולה לעזור לאנשים להפיק קמפיינים וסרטונים רבים על ידי שיתופם והפצתם ברחבי האינטרנט כך שיהפכו לתוכן פרסומי איכותי. בהקשר הזה, אתם צריכים להתמקד על שיפור של היכולות שלכם בלספר סיפור.
למזלכם, גם לזה טיקטוק נתנה את הכלים המתאימים. לרוב, טיקטוק עסקי נועד על מנת שהעסק שלכם יהיה חלק מהותי מהאופן שבו אתם תשתמשו בזירה הפרסומית ובדרך של הצופה להבין שגם אם אתם לא שולטים הכי טוב בעולם בכלים של "ארגז החול" (sandbox) הוא עדיין יאפשר לכם להגיע לתוצאה שגם אתם וגם קהלי היעד שלכם יוכלו להרוויח ממנה.
טיקטוקר: צריכים עזרה עם טיקטוק עסקי?
טיקטוק רואה את הערך של יצירתיות בתוך הכוח שלה להשפיע על טרנדים ולייצר חדשים. טיקטוקים עסקייים והקפדה על יצירתם בצורה עקבית וחלקה היא קריטית עבור כל מי שרוצה להשפיע על האופן שבו הוא מנצל את חשבון הטיקטוק עסקי שלך ולשמר את הצורה שבה אתם תלמדו את קהלי היעד, תחזקו את היסודות כשצריך ותגלו דברים על קהלי היעד שלכם. אם אתם מרגישים שאתם לא לגמרי מצליחים לעמוד בזה תוך כדי ניהול העסק - אנחנו כאן כדי לתחזק, ליצור ולשכלל עם מיומנות ומקצועיות בנהולי עמודי טיקטוק עסקיים.