תוכן עניינים
פרסום בטיקטוק לרוב עובד על ידי פרסומות בטיקטוק כמו כל דבר אחר, הוא הדרך מספר אחת שלכם להגיע לקהל גדול של לקוחות ולשמור על עצמכם ממוקדים על הבנה של הפלטפורמה על כל הגוונים שלה ויש לה הרבה. הדרך הכי טובה להתמודד עם טיקטוק היא בלנסות לגרום לפלטפורמה הזאת להתחבב עליכם. אם הפרסום בטיקטוק הוא האופציה מספר אחת שלכם אבל אין לכם שום זיקה לפלטפורמה הזאת יהיה לכם קשה – אבל לא בלתי אפשרי. גם את טיקטוק אפשר ללמוד במיוחד אם הכוונה שלכם היא להרוויח מהחלק של טיקטוק פרסום.
בלי קשר לטיקטוק, היכולת של פלטפורמת הפרסום שלכם להצליח כשמי שמשווק בה לא אוהב אותה – היא בלתי אפשרית ועל כן, אנחנו אומרים שיהיה מעולה אם תעשו מאמץ כן לראות קצת יתרונות על מנת להצליח להוציא הרבה מהזירה הפרסומית בטיקטוק שלכם החוצה.
החשיבות של שיווק נכון ב-"טיקטוק פרסום"
השילוב של טיקטוק פרסום לא התגלגל על הלשון של כולנו כל כך חלק בהתחלה. טיקטוק, משום מה, לא שמה את האפשרות של טיקטוק פרסום כחלק מהמאמצים שלכם ליהנות הוא חלק קריטי בצורה שבה אתם תצליחו או תכשלו במאמצי הפרסום שלכם. לפי מחקרים, 1 מתוך 3 אנשים גילה מוצר חדש בטיקטוק על ידי צפייה בסרטונים מאת עמודים מסחריים. כ-90% מהמשתמשים בפלטפורמה מבצעים איזושהי תקשורת משמעותית יותר עם המותג כמו חיפוש של תכנים נוספים מאת החברה בנוסף לקנייה של מוצר או של אפליקציית הורדת האפליקציה.
פרסום בטיקטוק: איך להיות חלק פעיל מסצנת הטיקטוק פרסום
על מנת באמת להגיע ולהשיג את המטרות של טיקטוק פרסום, כאמור בהתחלה, יהיה קשה יותר אם לא תבינו את המהות ואת הערכים של טיקטוק פרסום בכלל ואת הפרסום בטיקטוק בפרט. האופן שבו אתם תלכו לפרסם בפלטפורמה שאתם אוהבים היא חשובה. האוטומציה היא לא דבר שייחודי לטיקטוק כפלטפורמת פרסום.
על מנת לעזור למשווקים לייצר הבנה טובה יותר של עקרונות הליבה של טיקטוק כמדיה חברתית ולא בהכרח מוכר כטיקטוק פרסום. היא מאפשרת לכם פרסום באמצעות הכלי החדש TikTok Fundamentals יוכל לעזור לכם בלרכוש את כל המידע והנתונים שיוכלו להיות לכם לעזר ביצירת ביצירת טיקטוקים ברוח האפליקציה ובצורה נכונה:
- דלק – Fuel.
מערכת אספקה שבמהלכה אתם תתנו את האין-פוט שלכם בצרכים שיש לכם עם להביא לידי ביטוי בתכנים שאתם תוציאו החוצה. מדובר באחד הדברים הכי חשובים בפקטור של השגת התוצאות שלכם. - בנייה – Build.
אתם אמורים להתחיל עם בסיס קליל. ההימנעות מהכנסה של מורכבות לקמפיין שלכם יכולה לעזור לכם לוודא שאתם מבינים מה אתם עושים. - אוטומציה – Automate.
ודא שהקמפיינים שלכם עובדים חכם וחזק יותר. האוטומציה של טיקטוק יכול להיות לכם לעזר ויכולים לעזור לכם למקסם את הצורה שבה אתם תפחיתו את קבלת ההחלטות מיום ליום.
בעתיד נדון הרבה יותר לעומק על היכולת של TikTok Fundamentals על מנת להתחיל ליצור סרטוני טיקטוק פרסום מושלמים שמדברים את השפה של כל הנוכחים בפלטפורמה ובאמצעותם אתם תוכלו בכיף לבנות ולייסד תשתית עבודה אחידה וקלה ליישום.
טיקטוק פרסום יצליח בלי הגדרת מטרות?
יש לטיקטוק פרסום כמה וכמה צעדים מעניינים שתוכלו לעשות על מנת לבחון את חוזק או את הסיכויים של הפרויקט בלי לבזבז כספים מיותרים. על כן, תעשו טוב אם תנסו לייצר עבורו דבר אחד ומשמעותי מאוד וזה בייצור מטרות. החשיבות של מטרות בקמפיין טיקטוק פרסום משפיע משמעותית על היכולת שלכם להצליח לבנות קמפיינים מוצלחים עכשיו – וכמובן על העתיד:
השאירו פרטים ונשוב אליכם
מומחי הטיקטוק שלנו זמינים עבורך לכל שאלה.
- לחשבונות חדשים או קבוצות פרסומות ההמלצה היא בעיקר על לנסות לכוון את אחוז ההמרה של פעולות מסוימות כמו השארת פרטים או שאנשים יתחילו להכניס דברים לעגלה על מנת לעזור למערכת ללמוד.
- משווקים מחפשים כל מיני דרכים על מנת לייצר את כל האופנים שבאמצעותם אתה תחזק את אורח חיי הלקוח שלך ((LTV כמו גם את הכסף שהשקעתם על כל קמפיין בחזרה (ROAS) הלמידה של החזרי ההשקעה שלכם יכולה להיות קריטית עבורכם בכל צורה שאנחנו יכולים לחשוב עליה.
למרות זאת, הסטטיסטיקות והנתונים שלכם הם לא שפה לכולם והדרך הכי טובה להצליח בשיווק של תכנים הוא על ידי היכולת שלנו להיות חלק משמעותי מהצורה שבה אתם תביאו לידי ביטוי את הנתונים שלכם.
אם אתם עושים את זה במסגרת התשתית של טיקטוק פרסום הוא באמצעות App Event Optimization (AEO) וה-Value Base Optimization (VBO) שהם כלים מעולים – אבל בלי שליטה מלאה בקריאת הנתונים שאתם תוכלו להוציא מהם יהיה לכם קשה להתמקד ולהביא למטרות שלכם.