תוכן עניינים
כמקור של טרנדים ואתגרי ריקוד, אין חולק שטיקטוק היא המקום למשוך קהל. למעשה, סטטיסטיקות של טיקטוק מראות שהפלטפורמה מגיעה בכל פעם ל-1 ביליון משתמשים פעילים אקטיביים שבילו מעל 1.5 שעות בכל יום. הפעולות שאנשים מבצעים באפליקציה והיכולת של טיקטוק לערב את כל האופנים שבאמצעותם אתם תוכלו להוביל מסלול חדש באופן שבו אתם תייסדו שותפות עם כל מי שנקרה בדרככם – כמובן הראשונים – ציבור הטיקטוקים ההולל. המספרים האלה הם מה שמביא כל כך הרבה משווקים לפלטפורמה הזאת למעשה. על מנת להגיע לממדים של חשיפה שרק טיקטוק הולכת להצליח להשיג לכם.
העיסוק בשאלה מה זה פרסום חוזר בטיקטוק ולמה כולם מתלהבים ממנו יכול להיות קריטי עבורכם בצורה שבה אתם הולכים להשפיע איתו על סוגי השיווק אתם תקיימו. המאמר הבא יעזור לכם להבין אחת ולתמיד מה זה פרסום חוזר ואיך הוא עוזר לנתוני הסושיאל מדיה שלכם?
השאירו פרטים ונשוב אליכם
מומחי הטיקטוק שלנו זמינים עבורך לכל שאלה.
מה זה פרסום חוזר בטיקטוק אצל חברות ואצל פרטיים?
כפי שהשם מעיד לבדו, מה זה פרסום חוזר בטיקטוק אם לא להחזיר את הפרסום שוב? אבל באיזו קונסטלציה? הפרסום החוזר מופיע כחלק ראשון מהצורות שבהן אתה בדרך שלך בה אתה תביא לידי ביטוי את הפרגון שלכם חזרה לעוקבים שמפרגנים לכם כל יום.
במקרה של משווקים אחרים, ככה תוכלו ליצור שיתופי פעולה מעולים שיכולים לא רק לבסס את האישיות שלכם בסושיאל מדיה או לקוחות שיכולים להיות מאוד קריטיים באופן שבו היא תייצר איזושהי תשתית מעורבות כלשהי ביחד עם קהל היעד שלכם. האופציה הזאת מאפשרת לכם לפרגן ליוצרים אחרים ולתת את הבמה שלכם לסרטון אחד או יותר שלהם. הסרטון יופיע בפיד של כל מי שעוקב אחריך כשההבדל הוא שהשם של היוצר המקורי יופיע בראש הסרטון.
מי שעוקב אחריך לא יתקל בטיקטוק שלך מעבר לנוכחות שלך בעמוד "פור-יו", אבל אם מישהו עשה פרסום חוזר בטיקטוק שלכם, אתם הולכים להופיע פעמיים בפיד של מישהו בזכות האדם שלחץ על פרסום חוזר בטיקטוק שלכם. עדיין, זה אולי מסביר מה זה פרסום חוזר בטיקטוק בפועל, אבל בתכלס קיימים לו יתרונות רבים ושונים.
מה זה פרסום חוזר בטיקטוק ומה ההבדל בינו לבין כפתור SHARE?
אחת הדרכים הכי טובות להסביר מה זה פרסום חוזר בטיקטוק עבור חברות מסוימות בעיקר עובד על הקבלה בינו לבין כפתור השיתוף בפייסבוק. דמיינו כמה הייתם מתלהבים אם הייתם ספורטאים ומותג הספורט האהוב עליכם היה מפרסם את סרטוני התעמלות שלכם? אתם הייתם בעננים.
לא רק שהייתם מרגישים מוערכים, אתם כנראה הייתם מרגישים שאתם רוצים להמשיך ולעזור להם בגלל ההערכה ההדדית שהבעתם אחד כלפי השני. זאת בדיוק הסיבה שהפיצ'ר הזה הוא פשוט מאוד שונה מכפתור ה-SHARE בפייסבוק. העובדה שהמותג האהוב עליך נותן במה לפיצ'רים שלכם יכול להיות משמעותי בדרך שבה הם ינהלו אינטראקציה עם המותג שלך.
עוד דרך טובה להסביר מה זה פרסום חוזר מבינת השפעה שיווקית היא באמת החשיפה. ברגע שמישהו לוחץ פרסום חוזר פשוט מאוד מגדיל את הסיכויים שלכם לחשיפה גדולה יותר וללא שום מאמץ מצדכם.
כמובן, אתם לא תגיעו למצב שאתם מבינים מה זה פרסום חוזר בטיקטוק בלי לעשות מאמץ-מה להבין מה אשפר לעשות בסרטונים שלכם על מנת שכל אחד ירצה ללחוץ על פרסום חוזר בטיקטוקים שלכם.
עכשיו שאנחנו מבינים מה זה פרסום חוזר בטיקטוק – מה הוא מאפשר לנו?
העובדה שאתם יודעים כעת מה זה פרסום חוזר לרוב תאתגר אתכם מאוד באופן שבו תיצרו סרטונים. ברגע שאתם תראו את התוצאות והנתונים שאפשר להגיע אליהם בטיקטוק כאשר השיווק נעשה באופן כזה, יכול להיות מהותי בצורה שבה אתם תחליטו איך אפשר לעשות מאמץ איך להביא את כל הדרכים שבהן אתם בדרך - אחת הדרכים הכי גדולות בדרך שלכם ובאופן שבו אתם הולכים לייצר באופן שבו את שלכם ותתחילו לייצר תנועה משמעותית איתם היא קריטית עבורכם כמשווקים בפלטפורמה.
בטיקטוק אתה יכול לבטא עיקרון קריטי בשיווק דיגיטלי שנקרא " social proof" ואם רציתם להבין מה זה פרסום חוזר בטיקטוק בצורה הכי טובה שיש באופי באופן שבו אתם תהיו שם עבור קהלי היעד שלכם ואף יעזור לכם ללמוד את הצורות שבהן אתם תביאו לידי ביטוי את המוצר שלכם ואת השימוש שלו ברשת.