תוכן עניינים
יש הרבה לגלות בעולם ולמזלכם טיקטוק היא מקום טוב להתחיל בו. הזירה של טיקטוק מתחלקת לשניים. מצד אחד מפרסמים ומהצד שני – אנשים שרוצים להתפרסם. כמו כן, יהיה טוב אם תנסו להיות משמעותיים יותר לא רק מיצירת התכנים, אלא מכל הדבר הזה שנקרא ניהול טיקטוק. עצם העובדה שאתם מתמודדים בזירה של אנשים שעושים את זה בשביל הכיף אומר שניהול הטיקטוק שלכם יצטרך להתמודד עם יוצרים ממש חזקים למרות הגיל! יאללה - בואו נצעד את הצעדים הראשונים ותחילה – בואו נבין למה כדאי לכם לבצע ניהול טיקטוק ביד רמה.
למה להתחיל בניהול טיקטוק מלכתחילה?
בכל יום, אלפי אנשים נמצאים באפליקציה ושמים בראש סדרי העדיפויות שלהם דבר אחד – יצירת תוכן. ככל שהם ישקיעו בו יותר, כך הם יהיו דומיננטיים יותר ואתם – צריכים מוטיבציה לזה. כדי לגייס אותה, ריכזנו לכם את כל היתרונות של שיווק בטיקטוק:- חשיפה בינלאומית. טיקטוק הפכה להיות אחת הפלטפורמות הכי מובילות בשנים האחרונות. אתה תוכל למצוא משתמשים בטיקטוק ביותר מ-150 מדינות.
- מעורבות אפקטיבית. טיקטוק היא כיפית והיא מקום שבו אנשים מרגישים שהם יכולים להמציא את עצמם מחדש עם קהילה הולכת וגודלת שתוביל אתכם לכך שאתם תרחיבו את הצורה שבה אתם הולכים להשתתף ולייצר מעורבות גבוהה על הסרטונים שלכם.
- טירגוט משוכלל. יכולות הטירגוט של טיקטוק עוזרת לכם להגיע לקהל היעד הרלוונטי שלכם ולהביא לכך שאתם תביאו לידי ביטוי עוד אפשרויות ספציפיות יותר כמו מגדר, מיקום, גיל, תחומי עניין ועוד משתנים רבים.
- מעקב אחר עדכונים. הניטור אחר הביצועים שלכם גם הוא הופך קל יותר בזכות טיקטוק. לא רק שיש לך גישה למאגרי מידע ענקיים וטובים, אתה היית יכול להיות אפילו במקום שבו אתה תבחר על האופן שבו טיקטוק תספק לכם את הדו"חות ותקפיד שאלה יהיו הנתונים שיעזרו לכם בניהול טיקטוק שלך, על כל הצרכים האינדיבידואלים שלהם.
טרנדים ומעבר אליהם: צ'ק ליסט ניהול טיקטוק
בנוסף ליתרונות הרבים של ניהול טיקטוק, יהיה טוב אם תבינו כיצד אתם מבססים את הנכוחות שלכם בפלטפורמה. הכרה של הטרנדים הם חלק מהותי מזה. ניהול טיקטוק דורש ממך להיות יצירתי וכמה שיותר.. הנה כמה דגשים טובים לניהול טיקטוק ויצירת תכנים:- קחו בחשבון את קהל היעד והאופי של הפלטפורמה. טיקטוק הוא מקום שהוא כיפי, עליז ומבדר – נסו לצלול פנימה ולהבין לאן הרוח נושבת ולמה. זה משהו שכל בן אדם שמעולם לא היה חלק מהטיקטוק צריך לבדוק במה מדובר כשעושים את הצעדים הראשונים בניהול טיקטוק. דגש טוב בהקשר הזה יהיה לא לצפות שניהול טיקטוק יהיה חלק מפרוטוקול שיפגע ביצירתיות שלא יצליחו להבין מה העסק שלכם עושה בתכלס.
- המנעו מסרטונים מונוטוניים או יותר מדי פורמליים. ככל שתהיה יותר אותנטי, כך הניהול טיקטוק יהיה לך פשוט יותר. ככל שאתה תלמד טיקטוק, ככה אתם לא תחשבו ותתנגחו יותר מדי את אופי התכנים שלכם ותכניסו את עצמכם בדיוק, כך אתה בקלות יכול להיות גם צלם, גם מפיק וגם עורך. זה הוואן-מן-שואו האולטימטיבי בהקשר הזה והוא יכול לעזור לכם לשכלל את ביצועי ניהול הטיקטוק שלכם.
- הראו את הצד האנושי של העסק שלך. קחו את הקהל יעד שלכם אל מאחורי הקלעים. תנו להם לראות את ההשקעה שלכם כערך שמוביל כל פעולה שתעשו בחברה, כמו גם אולי הצחוקים שיש אצלכם בחברה. האם יש לכם חיה במשרד? תנו להם להגיד לנו איזה שלום, איזה היי, איזה מסר – זאת דרך אחת מתוך רבות להציג את עצמכם את עצמכם כמותג כיפי.
טיקטוקר – בואו לעשות את זה עם המומחים
אכן, גם אחרי כל המאמר הזה, קשה להגיד שאין דרך אחת לפרסם בפלטפורמה יצירתית כמו טיקטוק ולכן, אתם תוכלו להיות מובילים באסטרטגיה שלכם אם תהנו מזה. זה החוק הישן והחשוב ביותר בספר ואתם תעשו טוב אם לא תעשו את זה אם זה לא כיף לכם – אל תוותרו. בואו והיעזרו במומחים של טיקטוקר לניהול טיקטוקים ויצירתם!