תוכן עניינים
טיקטוק החילה את האפשרות לממן את הפרסומים שלה בשלב יחסית מאוחר יותר, מה שעשה את אותה לאופציה פחות פופולרית לצד אחיותיה – אינסטגרם ופייסבוק. הצורה שבה אתם תבחרו איך לנצל את התקציבים בטיקטוק הוא מה שיקבע את הדרך שלכם גם באופן שתיצרו את התכנים וגם בצורה שאתם תמקדו את יצירת התכנים שלכם אשר הולכים להיות בעלות של מחיר מסוים – גבוהה יותר או פחות.
מי שרוצה לעשות איזשהו מאמץ לטובת חיסכון בפרסום בטיקטוק מחיר שיצטמצם בעזרת יצירתיות, מעורבות, יוזמה ורצון טוב. לאחרונה, הפרסום בטיקטוק עלה כ-10 דולר על כל 1,000 חשיפות. כמובן, אתם כן מחויבים למינימום תקציב שאתם תשימו העומד בטיקטוק על מינימום של 500$, אתם תהיו צריכים ללמוד איך לחסוך בעלויות של הפרסום בטיקטוק.
הטעות שתגרום לכם לשלם יותר – איך להוריד את הפרסום בטיקטוק מחיר?
אחת הטעויות הכי גדולות שאתם יכולים לעשות בקידום ממומן בטיקטוק ועלול להעלות את מחיר הפרסום בטיקטוק מחיר שתשלמו הוא בגלל שאין לכם מספיק תקציב בעמוד ניהול המודעות שלכם, הוא אחד הטעמים הראשונים לכך שהקמפיין שלך לא מגיע לביצועים מספקים בכלל.
האלגוריתם ינסה לחסוך בתקציב והדבר יוביל לירידה בהיקפי החשיפה שפרסום בטיקטוק מחיר יקבל שאתם מקבלים כך שהיא תחזיק יותר זמן. דרך טובה להתמודד עם זה היא באמצעות שמירה על תקציב טוב שיספיק לפי מה שנתוני הביצועים מראים, אם כי לא יהיה כדאי לאמוד אותם ביותר מ-20%.
החלק העקרוני בניהול התקציבים בטיקטוק הוא לצאת מנקודת הנחה שאם תניחו לה – טיקטוק תעלה את ההיקפים של החשיפה בפרסום בטיקטוק, מחירם יעלה ואתם תרגישו מיואשים וזאת כמובן אם לא תשימו דגש על להשיג חשיפה שזאת אחת הדרכים לעשות בחכמה את הפרסום בטיקטוק מחיר טוב ועקבי ולא תגיעו למצב שאתם משלמים הרבה והתמורה שאתם מקבלים לא מספקת אתכם.
הפרסום בטיקטוק מחירו לא גבוה, אם כי לא כל תעשיה יכולה לגזור רווח מהדבר הזה. כמו שלא כל תחום עיסוק עוזר לכם לפתוח אתר, ככה הדבר נכון לגבי הממשק של טיקטוק מבחינת מחיר הפרסום בטיקטוק שיכול להיות מושלם לקהלי יעד צעירים ומבוגרים כאחד. זאת טעות שפג תוקפה ממזמן ועדיף מאוד שניפטר ממנה כמה שיותר מהר. למרות שכ-60% מציבור הטיקטוקרים נע על טווח הגילאים שבין 16-24, עדיין לא אומר שהוא לא יהפוך לנחלת הכלל ויצליח למשוך את תשומת הלב כלפי קהל היעד הבוגר יותר – שלך.
ההקפדה שלכם על כך שגם קהל היעד שלכם יהיה בגילאים האלה לא אמור לגרום לכם לישון יותר טוב בלילה, במיוחד אם אתם לא תעשו מאמץ ליצור תכנים מושקעים שבלי קשר למחיר הפרסום בטיקטוק, תמיד מאפשר לכם לחסוך במחיר הפרסום. לכן, גם אם טווחי הגילאים שלכם תואמים את קהלי היעד של טיקטוק, אם תסתמכו על זה מחיר הפרסום בטיקטוק לא ירד אם לא תעלו את הסטנדרטים שלו.
פרסום בטיקטוק – מחיר זה לא החשש היחיד – איך להימנע מחסימה?
למרות שטעויות הן אנושיות – חוסם הפרסומות לא וככה אתם יכולים להקפיץ פלאים את מחיר הפרסום בטיקטוק. כן, אפילו בלי לשים לב. אם אתם רוצים שעלות פרסום בטיקטוק המחיר ישתלם יותר, הקפידו כי התכנים הפרסומיים שלכם לא חוטאים באף אחד מאלה:- טעויות תחביריות.
- טעויות איות וטייפוז.
- שימוש בסימנים במקום של אותיות.
- שימוש באותיות גדולות בצורה שגויה.
- טקסטים או לוגואים שמכוסים במדבקה או באלמנט אחר.
- טקסטים חצויים או תמונות שבורות.
הדרך הכי טובה להתמודד עם הטעויות האלה הוא להיות נוקשים ובכל פעם שיוצא פרסום בטיקטוק, נסו להשתמש ברשימה זאת על מנת למנוע ככל האפשר את החסימה של הפוסט. אם אתם מרגישים שאין לכם זמן לוודא את זה בכל סרטון – המשיכו לקרוא!
הדרך הכי טובה לוודא שהקמפיין שלכם לא נכשל היא למעשה לא לצפות מטיקטוק לדברי שהיא לא מסוגלת אליהם. התייחסו לאופציות השיווק שלכם כדבר אוניברסלי, עם הפרקטיקות שיוכלו להקפיד על צילום וידאו ברמה הכי גבוהה ובהלימה לתכנים ברמה גבוהה שהם בעלי השפעה מהותית על מחיר הפרסום בטיקטוק.
השאירו פרטים ונשוב אליכם
מומחי הטיקטוק שלנו זמינים עבורך לכל שאלה.
טיקטוקר: רוצים לדבר על פרסום בטיקטוק מחיר?
כאנחת סיום, יהיה טוב אם תסתכלו על כל פרסום ממומן במחיר --יש כמה וכמה טעויות של חובבנים שאתם יכולים לעשות. הצורה שבה אתם תביאו לידי ביטוי את כל הצורות להיזהר ולהישמר על ידי היוצרים של טיקטוק שיהיו יכולים לפעול בכל גזרות הפעילות של ניהול עמוד טיקטוק על מנת להצליח לנסות ולהוריד את מחיר העלות של פרסום בטיקטוק.