תוכן עניינים
פרסום בטיקטוק הוא אפליקציית שיתוף סרטונים המאפשרת למשתמשים בה ליצור ולשתף סרטונים בצורות ממשק קצר על כל נושא. לרוב אנשים ישתמשו בו בפלאפון ולא במחשב. למרות הפופולריות של סרטוני הפרסום בטיקטוק, הנטייה של האפליקציה היא לדרבן יצירתיות ולשפר את הביצועים שביצירתם על ידי מדבקות, קריינות, צלילים ואפקטים. אבל איך יצירת תכנים ופרסום בטיקטוק שהייתה נחלתם של טינאייג'ארים הפכה להיות, נחלת הכלל ובמיוחד של המשווקים ואיך בין לילה הפך להיות התופעה שהוא היום?
נוסח טיקטוק: למה כל הפרסומים הפכו להיות סוגים שונים של פרסום בטיקטוק?
לפני שהיה מונח כזה בלקסיקון שלנו שנקרא "פרסום בטיקטוק" היה קיים, הוא היה מוכר לכם (או לילדים שלכם) כ- Musical.ly. זה היה אפליקציית הסרטון בממשק הקצר, שברובה הייתה מבוססת על סרטוני ליפ-סינק למיניהם, מה שהפך את פרסום בטיקטוק לכזה פופולרי. כאשר נרכשה על ידי "בייט-דאנס" ב-2018 השם השתנה לטיקטוק ומאז הוא גדל בצורה משמעותית. בלשון המעטה. גם מבחינת צופים וגם מבחינת יוצרים – הפרסום בטיקטוק הפך לפרקטיקה מנצחת.
לפני שכל ילדה הצטיינה בשליטה וביכולת שלה לפרסם בטיקטוק בצורה שהיא כמעט מקצועית, האפליקציה הותקנה ביותר מ-3 ביליון מכשירים שונים, זאת לצד מעל 1 ביליון משתמשים אקטיביים על בסיס חודשי. הדבר הזה נחשב לקפיצה מרשימה בנתונים של 133 מיליון משתמשים אקטיביים מאז ההשקה שלה ב-2018 כל אלה לבד ממחישות את גודל התופעה מבחינות של פופולריות והנטייה של המשתמשים לחזק מעורבות בפלטפורמה.
מעבר לכך, הפלטפורמה לא בהכרח הופכת אתכם ליוצרים בפלטפורמה בין לילה. ההשגה של התכנים ויצירתם עזרה מאוד בלהפוך את עולם הפרסום לנחלת הכלל. אתם תהיו בדרך שלכם כיוצרי תכנים מיומנים. כך הגענו למצב שאנחנו רואים בפלטפורמה הזאת בעיקר סרטוני מערכונים וסרטונים אינפורמטיביים מעשירים.
הפשילו שרוולים: הוראות הפעלה לפרסום בטיקטוק של מקצוענים
כפי שאתם יכולים להבין, פרסום בטיקטוק הוא לא תחנה שאם אתם עושים כל צעד בדיגיטל אתם לא רוצים לוותר עליו. למרות שחלק מהותי מפרסום בטיקטוק מצריך ממך להבין את השפה, את הטרדנים ובגדול לאבד חלק גדול מהמבוכה שלכם – אנחנו מציעים לקפוץ למים ופשוט ככה להתחיל לפרסם בטיקטוק. בחמשת השלבים האלה, תוכלו לנסות לפרסם בטיקטוק, לבחון את הכלים שעומדים לרשותכם ולנסות לשכלל את המאמצים שלכם:
- שלב ראשון. לחצו על אייקון + בתחתית המסך, אתה תוכל למצוא שם את הכפתור באמצע, מה שיפתח לך את המצלמה.
- שלב שני. בחרו באורך של סרטון שתוכלו לבחור את אורך הסרטון שלך מדף הבית מעל כפתור ההקלטה. כברירת מחדל, כמובן סרטונים עד 15 שניות שרק המילים 15 שניות הפכו להיות מאפיין אייקוני של הסרטונים שלך, אולם כעת היא מאפשרת לכם גם ליצור סרטונים של 60 שניות.
- שלב שלישי. התחילו לחקור את כלי העבודה שנמצאים בצד שמאל של המסך שלכם על מנת ליצור סרטונים בדיוק למידותיכם כמו גם להחליט על המהירות, האפקטים והפילטרים שאתם תשתמשו בהם. אתה יכול לבחור צליל מספריית האודיו וכעת באמצעות שכלול של הכלים אתם תוכלו גם להשתמש בסרטונים של אחרים.
- שלב רביעי. לחצו על הכפתור הקלטה האדום בתחתית המסך שלך והתחילו להקליט. אתם יכולים בהחלט להתחיל עם הרבה קטעי סרטונים ביחד ואז לחבר אותם לשקופיות קוהרנטיות שעוברות אחת מהשנייה והלאה.
- שלב חמישי. ברגע שהתחלת להקליט אתה יכול להתחיל ולבדוק את הסרטון ואיך הוא נראה לאחר שהוספת אלמנט ועוד אלמנט. הטיקטוק מאפשר לכם להכניס קריינות, כתוביות, אפקטים, סטיקרים ועוד.
- שלב שישי. אחרי שערכת, עיצבת וצילמת והגעתם לרגע המיוחל ולתוצר שמספק אתכם. ברכות. כעת, לחצו על "Next" ובמסך הבא אתם מכניסים תיאור לסרטון ולשנות את המאפיינים. אתה יכול אפילו לכלול האשטגים של מה מתרחש בסרטון כדי לעזור לטיקטוק להבין מה מתרחש ולאחר מכן – לשלוח את הסרטון ולקוות לטוב.
השאירו פרטים ונשוב אליכם
מומחי הטיקטוק שלנו זמינים עבורך לכל שאלה.
טיקטוקר – פרסום בטיקטוק מאת מקצוענים
אין ספק שפרסום בטיקטוק לא תמיד משיג את הציפיות שלכם – במיוחד אם אתם לא מספיק מיומנים בתכלס של פרסום בטיקטוק. לרוב, אנשים מדאיגים את עצמם בכמויות וההיקפים שצריך ליצור כדי שבאמת ישיג את התוצאות במקום לתת לעצמו רגע להתנסות בו. הצורה שבה אתם תייצרו תכנים באופן שוטף. בכל אופן – אנחנו כאן, עם כל הטיפים והאנשים שיוכלו להקפיץ את מאמצי הפרסום בטיקטוק שלכם להישגים שלא דמיינתם. התקשרו עוד היום ועשו צעד ראשון.