תוכן עניינים
למרות מה שאתם חושבים, טיקטוק לא זכתה ישר להחשב פלטפורמה פרסומית פר-סה. רק ב-2019 כאשר השיקה את האמצעי שלה לפרסום ממומן בטיקטוק זאת הייתה הפעם הראשונה שבה הם הביאו לידי ביטוי – פרסום ממומן בטיקטוק. אם אתם כאן, אתם כנראה מודעים לכוח של טיקטוק בהשפעה על דרכי הפרסום בה. כמו כן, היא עדיין חדשה אפילו לאנשי הדיגיטל היותר ממולחים שבינינו ורק לאחר שעשתה דרך עם שיווק תכנים אורגניים ולא תכנים ממומנים – זה הרגיש יותר כמו בונוס מאשר משהו שהיה חייב לקרות.
מי היו חלוצות הפרסום ממומן בטיקטוק?
כאמור, ארבע שנים בלבד עברו מאז שהשיקו את האופציה לממן את הסרטונים שלכם בטיקטוק. בניגוד למי שהפכו את אופציית הפרסום הממומן באופן די מיידי, כמו אינסטגרם ופייסבוק, טיקטוק בחרה לקחת את הפרסום הממומן לאט-לאט ובבטחה והבטיחה את הדומיננטיות שלה. נייק מעשה הייתה אחת הראשונות להתחיל פרסום ממומן בטיקטוק ועל כן, זאת נחשבה לאחת החלוצות שם ואת הטיקטוק לחלק אינטגרלי ממאמצי השיווק שלהם.
פרסום ממומן בטיקטוק: איפה הוא היה כל הזמן הזה?
ב-2021, כשנתיים בלבד מאז שפרסום ממומן בטיקטוק בכלל הפך לדבר אמיתי וכעת היא מונה מעל ביליון משתמשים ברחבי העולם. מדובר בדרך משעשעת שמצליחה להניע למעורבות ובהקשר הזה את הצורה שבה אתם תובילו אסטרטגיות השיווק שלכם בכל מיני צורות ועוד יותר מכך - בצורה שבה אתם תבטאו איזון בתמהיל השיווקי שלכם על ידי שימוש באוצר הכי משמעותי של המשווקים בכל הקשור לפרסום ממומן – כלומר, דאטה. דאטה היא הנוזל שמחייה ומזין את אסטרטגיות השיווק שלנו גם בעתיד.
אילו סוגי פרסום ממומן שאתם יכולים לעשות בטיקטוק?
פרסום ממומן בטיקטוק ומחוץ אליה, נותן כאמור גישה לנתונים חשובים. לא רק שאתם יכולים לעשות את זה בתוספת לתכנים החינמיים והיכולת שלהם ולהצליח בפרקטיקות שיווקיות שנכשלו. כך אתם יכולים ללמוד מהן וזה לרוב יתאפשר בשילוב של חשיפה ענקית לקהלי יעד. החשיפה הענקית שאתם תקבל או תכוונו כלפי קהלי יעד ספציפיים יכולים להיות קריטיים עבורכם מאוד:
- פרסומות בתוך הפיד - In-feed ads. אחת האופציות הפרסומיות הכי מפורסמות ואתה יכול ליצור אותם לגמרי בעצמך.
- Carousel ads - קרוסלות פרסומיות. לטיקטוק יש כל מיני דרכים להשתמש בפרסום ממומן בגבולות הגזרה שלהן. הנתונים האלה הם חלק קריטי מהיכולת שלכם להצליח לטרוף את הקלפים של כל התמהיל השיווקי שלכם ולעזור לכם כשאתם צריכים לקדם מוצר מסוים יותר משתשווקו מוצר אחר.
- סרטוני פרסומת - Video ad. אמורות להופיע בפיד המתחדש של הטיקטוק בצורה לא מורגשת באופן שבו אתם למשוך ולנסות לחזק את המאמצים הפרסומיים שלכם לעוד גבול מעבר שיכולים לכלול וידיאו, תמונה, טקסטים או את השם של החברה שלכם – כל זה בין מאמצי הפרסום הממומן שלכם בטיקטוק.
איך עושים פרסום ממומן בטיקטוק?
הרשמה לפלטפורמת הפרסום בטיקטוק יכולה להיות בדרך שלכם כגישה שאין בה תחכום או אי-אלו חידושים שיכולים להיות חשובים בחווית המשתמש שאתם תיצרו עבורו. לא רק שהן חשובות, הן גם הולכות להיות מאוד טובות עבור קבלת החלטות, אבל עוד יותר מכך, במציאת רעיונות חדשים. זה הכוח שלנו להיות פרסום ממומן בטיקטוק שלא בדיוק הצליח. אם זאת הפעם הראשונה שאתם עושים פרסום ממומן בטיקטוק, אל חשש. מדובר בשני שלבים בלבד:
השאירו פרטים ונשוב אליכם
מומחי הטיקטוק שלנו זמינים עבורך לכל שאלה.
- צעד ראשון: כל פרסום ממומן בטיקטוק משרת מטרות אחרות ובין היתר בריכוז כל מה הנתונים שהפרסומות האלה השיגו כמידע שימושי שיכול לתת לך הרבה אם לא את כל הדרכים לפרסם את בתוך הטיקטוק ומחוצה לו, מה שאמור לעזור לכם לשכלל ולהכווין את מאמצי השיווק שלכם. כל הנתונים הכלכליים ביחד על מנת ליצור דרך מקומות וסוגים חדשים של תוכן.
- צעד שני: ללמוד לקרוא את הנתונים. איפה כדאי למקד את הביצועים שלכם, איפה לא כדאי למקד אותם ועוד. היכולת שלכם לדעת לנווט את כיווני האסטרטגיה שלכם היא קריטית.
- זה הכל! לאחר מכן, אתם חופשיים להתחיל בפרסום ממומן בטיקטוק כמו אלופים.