תוכן עניינים
טיקטוק "Promote", הדרך שלכם לממן את הקידום בטיקטוק מסוים הוא כלי פשוט ועובד על כל העקרונות הממומנים בכל הפלטפורמות הפרסומיות של טיקטוק. הוא מאפשר לכם להפוך את סרטוני הטיקטוק שלכם לפרסומת בכמה שניות בודדות. השימוש בפיצ'ר הזה זמין כל הזמן בתחתית הסרטונים שלכם, בדיוק בתוך אפליקציית הטיקטוק, לתפור את התקציב שלכם לפי המטרות, לתזמן ולטרגט קהלים ובגדול – לבעוט אותך כל הדרך לשמיים – איפה שיוכלו לראות אתכם טיפה יותר טוב. הלחיצה על כפתור ה- "Promote" כמובן תעזור לכם בקידום בטיקטוק שלכם ויכול לעזור לכם להשיג:
- עוד צפיות.
- להשיג תשומת לב בערוצים אחרים.
- קיצור דרך להשיג מטרה שהתפספסה.
בנוסף לכך השימוש באופציית קידום בטיקטוק נותנת לך גישה לנתונים ודאטה משמעותיים יותר מצפיות – בין היתר:
- לייקים.
- שיתופים.
- תגובות.
- אחוז המרה.
- קהלי יעד.
אז לפני שאתה מתחיל לעשות שימוש חסר בקרה בכלי הזה – עצרו וחשבו. כמו כל הכלים, אסטרטגיה חכמה מאפשרת לכם לחקור את כל הדרכים שבהן הכלי הנכון יופיע בזמן המתאים וייצר לכם תשתית פרסומית וכמו כל תשתית פרסומית בסושיאל – הקידום בטיקטוק לא יוצא מן הכלל בתחומים האלה – השקעה היא חלק מהסיפור. לכן – אם חשבתם שמצאתם את תרופת הקסם לקמפיין שלכם – תדעו שכמו כל תרופה – אתם לא תרצו לייצר בה תלות.
השאירו פרטים ונשוב אליכם
מומחי הטיקטוק שלנו זמינים עבורך לכל שאלה.
האם מימון של קידום בטיקטוק באמת שווה את זה?
היופי של הסושיאל מדיה ושל קידום בטיקטוק בפרט - הוא היכולת לנסות ולטעות. אולם הקללה של קידום בטיקטוק אומרת שאתה יכול לנסות כמה שאתה רוצה – לא בטוח שבסוף תפגע. אין כמו לנסות. מי יודע מה יקרה? אבל למרבה הצער, אתם יכולים למצוא את עצמכם תחת מים סוערים מאוד במסע שלכם ביצירת תכנים בטיקטוק – בלי קשר אם אתם שם כדי לעשות קידום בטיקטוק – אתם תוכלו לעשות זאת טוב יותר אם תחליטו לעבוד בצורה ורסטילית ומגוונת – בין היתר בשימוש של אופציית הקידום בטיקטוק.
אל הטיקטוק "Promote" ומעבר אליו - כל הכלים לקידום בטיקטוק
בשל העובדה שטיקטוק מגביל את אפשרויות הסרטונים שלכם ברגע שאתם משתמשים בטיקטוק "Promote" לבד – אומר שאם חשבתם לבסס את כל התוכן והקידום בטיקטוק שלכם על הכלי הזה – אל. היכולת שלכם להשתמש בכל העולם הוורסטילי שלכם וכן, להכיר את עולם הכלים הורסטילי שקידום בטיקטוק מעמיד לרשותכם בתשלום או בחינם טוב – יקבע חלק משמעותי מהדרך שבה אתם תצליחו להגיע לתוצאות הרצויות.
המציאה של קהילות הוא חשוב מאוד עבור כל אחד שרוצה לעשות תהליך משמעותי בצורה שבה אתם תלכו ותביאו לידי ביטוי את היכולת שלכם לייצר תכנים שתמיד יצליחו – לכל היותר לפגוע ברצונות של קהל היעד הקיים שלכם. בעוד שמצד אחד יש לכם אסטרטגיה מסוימת בקיו, אתם יכולים להרוויח אפילו עוד יותר מכך על ידי היכולת שלכם להצליח להיות חלק משמעותי יותר מהאסטרטגיה שלכם ולהוביל אותה עם שני נדבכים - מצד אחד ערך ומצד שני מגוון.
- ערך – אין מנוס בקידום בטיקטוק לשים דגש מיוחד על תוכן שמבדר, מחנך, מחבר או רלוונטי לקהלי היעד שלכם באופן ישיר או מקיף.
- מגוון – תוכן שמשרת מטרות נוספות – כמו לייצר מחשבה, תכנון או להביא לקנייה. אלה פעולות שאם מאמצי קידום בטיקטוק שלכם לא משיגות לא תגיעו לשום מקום.
מיינד-סטייט: ערך ומגוון בקידום בטיקטוק זה אחלה – איך הופכים את זה לאסטרטגיית תוכן?
נוסף לכל אלה, הטיקטוק מציעה לכם מגוון רחב של אפשרויות שבאמצעותן אתם תובילו שינויים באופן שבו אתם תשווקו תכנים. בשביל לייצר תוכן בפלטפורמה ייחודית כמו טיקטוק, אתם תמצאו את עצמכם צריכים להתחיל ולהתנסות בצורות מחשבה שונות ומגוונות באופן שבו אתם תייצרו תכנים לפי האופי של הפלטפורמה בדיוק:
לו-פיי. רמת קובץ נמוכה, אם אתם רוצים, זה מה שטיקטוק זיהתה כמרכיב חשוב בסרטונים שלכם. כך שגם אם יש לכם פמליית הפקה, אתם תייצרו יותר תשומת לב אם תמנעו מלנצנץ.
היי-רז. מהצד השני של המתרס, כשתרצו לפרסם סרטונים ברמה גבוהה ולא מנצנצת השתמשו ברזולוציה גבוהה ובתצלום אנכי.
- מציאות וירטואלית.
- השתמשו בצלילים.
- כלי עריכה מעניינים.
- מצאו את הסיסמה והשם שלכם.
- ממטרות לתוצאות.