תוכן עניינים
צורת ממשק הסרטון הקצר זינקה מבחינת היקפי תשומת הלב שלכם ואכן, אנשים חושבים שזה היה הטעמים לקפיצה בביקוש לקידום טיקטוק. לא רק שהקידום טיקטוק שתעשו יעזור לכם לבטא את עצמכם בצורה נכונה וחכמה ולאפשר לכם לייצר אין-סוף אפשרויות שיווקיות חדשות, הוא גם עוזר לך במציאת שותפים עסקיים טובים ובזה, קידום טיקטוק הוא המגדלור באווירה השיווקית שאתם תיצרו עבור העסק שלך ובשמירה על הקמפיין שלך מתוחזק. אבל איך?
יש כמה דרכים לעשות את זהו ואם מישהו שלח אתכם לחפש משווקים שמתמחים בקידום טיקטוק כי הם יביאו אתכם לפרסום מידי – אנחנו מציעים שתבדקו את זה יותר לעומק. למזלכם – הכנו את המאמר הזה. כמה באמת יש לכם סיכוי להפוך לוויראליים בקידום טיקטוק שלכם?
כמה באמת קידום טיקטוק הוא פופולרי?
כחלק מכנס ענקי טכנולוגיה ענקי שהתקיים בשנה שעברה העלו כי הנתונים מצביעים על כך שהם הולכים לחפש דברים יותר בטיקטוק ובאינסטגרם מאשר בגוגל כמו בעבר. קידום טיקטוק מאפשר לכם להיות בעלי השליטה האמיתיים – לחבוש את כובע הבמאי, המפיק, העוזר והמשווק. אין ספק שזה לא הפורטה של כל מי שנמצא בדיגיטל, בטח אם המאמצים שלו בעסק מקשים עליו להתאמץ בסרטוני קידום טיקטוק למיניהם.
במחקרים אחרים עולה כי כמעט 40% מהצעירים בפלטפורמה של טיקטוק יעדיפו לחפש שם את הסרטון טיקטוק שלכם. גם שם טיקטוק ניצחה את גוגל בפרקטיקה שהיא עצמה המציאה. אם אתם שואלים אותנו – הסיבה לכך היא נוחות בעיקר. לא רק שהנטייה היא לא רק להאמין שהדרך היחידה נועדה על מנת לייצר את התשתית הפרסומית שלכם מנקודה מסוימת צעירה לכאורה ולראות איך זה מאפשר לך להגיע לקהלי היעד המתאימים ביותר.
יותר יצירתיות, פחות תבוסתנות: כלי יצירתיות לקידום טיקטוק שלא הכרתם
אם אתם כאן, כנראה שקידום טיקטוק הוא מספיק פופולרי וכן, אין חולק שהוא מעניין הרבה אנשים, בין היתר צעירים ומשווקים. פעם המשפט הזה היה חייב להתלוות לנוכחות של החלק במשפט שלפיו אתם כנראה תמצאו שם משווקים שעושים קידום טיקטוק לצעירים – אך זה כבר ממש לא המצב ובשביל שתורידו את הפאניקה היא העמידה ארבעה כלים שיהיו טובים יותר טובים ולא יקשו עליכם מעבר לנדרש:
- שיתופי פעולה – "TikTok Creator Marketplace" ו-" "TikTok Creative Excha".
שיתופי פעולה הם כלי בפני עצמו ועם שני הכלים האלה הקידום טיקטוק שלכם ישתפר פלאים ובצורה משמעותית אם רק תתנו לעצמכם להישאר סקרנים לגבי פרקטיקות חדשות. מדובר בכלי שהוא קריטי למשווקים בין אם אתם מודעים לזה ובין שלא. האופן שבו אתה תייצר עבורך שותפים עסקיים מקידום טיקטוק הוא שיעור שאתה יכול ללמוד גם מחוץ לטיקטוק – אבל איזה נחמד שהיא עוזרת לנו בזה.
- אופציות עריכה ידידותיות – "Custom Video Templates" ו- "Dynamic Scene".
שתי האופציות האלה ביחד מאפשרות לכם להקל על המסע שלכם לקידום טיקטוק מהודק ויסודי. גם את החלק שאתם כל כך חוששים ממנו – העריכה, קיבל קצת עזרה מהמומחים של טיקטוק. כנראה כי היא הבינה שיש אי שם אנשים שלא רוצים להשתמש בקידום טיקטוק כחלק מהצורה שבה אתם תשווקו. גם לזה, טיקטוק מצאה פיתרון מעולה עם הגדרות שאתה יוצר לעצמך מראש ומוציא בעת הצורך לטובת ייעול הדרכים שלכם.
קידום טיקטוק מצריך השקעה, אבל העיקרון הזה לא נכון על קידום טיקטוק בלבד, אלא בעיקר בגלל שטיקטוק דורש ממך השקעה גדולה יותר וכן, לערוך סרטון אולי נראה כאילו יצירת התכנים היא "שונה ולא בהכרח קשה" וכן – אולי קשה להודות בזה אבל ניכר שאפילו ענקית הטיקטוק חושבת שיהיה טוב אם תמקדו ת המאמצים שלכם יותר על יצירתיות מאשר על תבוסתנות והיא גם העמידה לשם כך את הכלים האלה.
השאירו פרטים ונשוב אליכם
מומחי הטיקטוק שלנו זמינים עבורך לכל שאלה.
טיקטוקר: קידום טיקטוק עם המומחים
עצם הפעילות שלך בפלטפורמה אמורה להיות מספיקה כדי לתת לעצמכם רגע אחד או שניים בדרככם לייצר זהות מקוונת עסקית ולשפר את מאמצי השיווק שלכם בקידום טיקטוק. העובדה שהיא נטשה את המוניטין שלה בדרך לביסוס נוכחות אינטרנטית עוזרת לכם המון על מנת ליצור עבורכם מקום שבו אתם יכולים לייצר תכנים, לחשוף את המותג שלכם אל הרבה אנשים וכן, לנסות לייצר יש מאין את המקומות שבהן אתה תוכל להישאר יצרני, פעיל ואקטיבי בעמודי הסושיאל שלכם. יאללה –בלי תירוצים.