תוכן עניינים
עם יותר מ-2 ביליון הורדות של האפליקציה ברחבי העולם ביחד עם ווינריות כמו פייסבוק וטיקטוק, האפליקציה של טיקטוק מהווה חלק מהותי מעולם השיווק הדיגיטלי וזאת כששנתיים מהזמן שהיא קיימת לא הציעה את אופציית הקידום הממומן בכלל. האפליקציה עזרה לכך שכמעט כל בן אדם יכול להצליח לייצר סרטונים וכל מה שדרוש הוא יצירתיות. למרות הפופולריות שלה, טיקטוק לא לגמרי מובנת לכולם. הטקסט שלפניכם ינסה לעשות סדר ב-
מהי טיקטוק.
מה כל כך מיוחד בטיקטוק.
והאם כדאי לכם להתחיל קידום ממומן בטיקטוק.
האם כל עסק יכול להרוויח מקידום ממומן בטיקטוק?
טיקטוק לרוב מתאימה לכל עסק שאין לו בעיה להיחשף לקהלי היעד שם ולהישאר פתוח לבטא את החברה בפלטפורמה הזאת. העובדה שזה נכון לכל עסק נובעת מהעובדה שבטיקטוק כולם מוצאים מה שהם מחפשים ואף מגיעים לשם יותר משהם מגיעים לגוגל לפעמים.
חלק מהסטטיסטיקות שאתם יכולים לקחת בחשבון הם אלה המתמקדות בפילוג הגילאים שקיים בפלטפורמה הזאת. למרות שרוב המשתמשים בפלטפורמה הזאת הם בני 30, לא אומרת שאתם בהכרח צריכים לוותר עליה מראש כפלטפורמה פרסומית.
אחרי הכל, קהל היעד שלכם נמצא בטיקטוק מטעמים אחרים וריבוי הקהילות שם הוא מה שהפך את טיקטוק לכזאת פלטפורמה נחשקת בעיקר בשל היכולת שלה להיות נחשקת גם בקרב אנשים שחשבו שאין להם שום סיכוי שהם אפילו יורידו את האפליקציה למכשיר.
טיקטוק נגד יוטיוב: מה ההבדל קידום ממומן בטיקטוק ליוטיוב
הפופולריות של טיקטוק היא כאמור טעם אחד נכון ולגיטימי לבחור בקידום ממומן בטיקטוק כמקור הראשי של אסטרטגיית השיווק שלכם בדיגיטל.
הרבה אנשים, בגלל הדמיון בין אופי התכנים, תוהים לעצמם למה שהם יבחרו בקידום ממומן בטיקטוק, כממשק סרטונים, ולא ביוטיוב. הסיבה לכך היא לא תעלומה יותר מדי גדולה – לאנשים אין כוח לתכנים ארוכים. אממה – זאת לא הסיבה היחידה שקידום ממומן בטיקטוק הוא האופציה האהובה על משווקים בכל מקום.
אופי התקשורת של טיקטוקרים תמיד, עוד הרבה לפני עידן הקידום ממומן בטיקטוק (שהתחיל להיות פופולרי רק לפני שנתיים) הוא שונה לגמרי מזו של היוטיוברים. למרות זאת – יוטיוב כן סללה את הדרך לכמה מהטרנדים הכי מובילים בפלטפורמה.
- טיקטוק מתמקדת בתכנים קצרים, קלילים וחד-משמעיים. זה נכון כמובן לגבי כל תוכן בטיקטוק, אבל בהשוואה ליוטיוברים שלרוב שומרים על סגירה ופתיחה של הסרטונים, הם לא מכינים הכנות ולא מציגים את עצמם בסרטון מה שעוזר לצד השני להרגיש שלא מלאים אותו יותר מידי. היתרון הזה מגיע ישירות לטובת הקידום ממומן בטיקטוק
- היו כנים וצנועים עם קהל היעד שלכם. טיקטוק כולה מבוססת על התקשרות לא-מפולטרת של תכנים שעוזרים לקהלי היעד שלך להיות בגובה העיניים עם קהל היעד שלכם. יוצרי טיקטוק מזהים את קהלי היעד שלהם בצורה שמצפה מהם מראש להצליח להזדהות איתם מספיק כדי שיהיו מתאימים כדי לשיתוף עם חברים. העיקרון הזה היווה את המקפצה העיקרית של הקידום ממומן בטיקטוק.
- מנהלים קשר עם קהלי היעד שלהם. יוצרי טיקטוק ידועים באופן שהם מתקשרים עם קהלי היעד שלהם הדבר הזה לא פסח על היכולת של התקשורת הזאת להרים גם את התוצאות של הקידום ממומן בטיקטוק. פירוש הדבר הוא שמפרסמים מתקשרים יותר בפתיחות עם קהלי היעד שלהם בתגובות, שיתופים ושיתופי פעולה בסרטונים חדשים.
כל אלה, הם לא רק הבדלים שמסבירים מה הכוח של טיקטוק כקהילה, אלא מה הכוח של טיקטוק כפלטפורמה שרואה בקהילה מעבר לקהל יעד שמנסים לאתר בקמפיין קידום ממומן בטיקטוק אלא ממש חלק מהותי מהצורה שבה אתם תביאו לידי ביטוי את שאר המאפיינים שלכם לידי ביטוי.
כעת אנשים יותר בעניין של סרטונים שהם בני 15 שניות, אבל יכול להיות שההעדפה הזאת תהיה נכונה בעיקר עכשיו ואין לדעת מה יהיה בעתיד, אבל אם יש משהו אחד שלמדנו גם מקידום ממומן בטיקטוק וגם מאחותה הגדולה היא שתוכן הוא דרך מעולה לשווק באמצעותו, אבל אתם צריכים להישאר גמישים לשינויים שיכולים לקרות לכם.
השאירו פרטים ונשוב אליכם
מומחי הטיקטוק שלנו זמינים עבורך לכל שאלה.
טיקטוקר – בואו ליצור תוכן אורגני וקידום ממומן בטיקטוק :)
טיקטוק הוא תחנה חשובה בעולם השיווק הדיגיטלי, אך למרות שטיקטוק אוגדת כמה מקהלי היעד היותר גדולים ומעורבים שאפשר למצוא בשוק, היא לא תקל עליכם – גם אם תבחרו בקידום הממומן בטיקטוק וגם אם לא. חושבים שאתם צריכים עזרה נוספת? התקשרו עוד היום ונשמח לענות על כל שאלה נוספת שיש לכם בנוגע לקידום ממומן בטיקטוק!