תוכן עניינים
הרבה משווקים פספסו את טיקטוק כפלטפורמה שיווקית משום שלא היה אופציה לשלם על קמפיין בטיקטוק. במהלך השנה אחרונה, הפלטפורמה הזאת הפכה ליותר מקובלת כפלטפורמה פרסומית.
הטעמים לכך בעיקר נובעים מהעובדה שהפלטפורמה שהייתה ידועה כפלטפורמה לצד הצעיר יותר שעל הסקאלה הלכה וצברה גם קהילות בגילאים בוגרים יותר ולמעשה נרשמים הרבה נתונים גם בנוגע לקהל הנמצא לקהל בוגר יותר תרמה להרבה מהיכולת שיש לנו נכון להיום.
ואיפה הבעיה? כמו כל סבתא שמביאה את הנכד כי אין לה מושג איך להשתמש בטכנולוגיה של הצעירים – כך המשווקים מרגישים ליד קהלי היעד של טיקטוק ועל כן, הם מרגישים מאוימים מהאופן שבו הקמפיין בטיקטוק שלהם מתנהל.
קמפיין בטיקטוק להדגמת מוצרים
זכרו שלרוב אנשים מגיעים לקמפיין בטיקטוק בחיפוש אחר מוצר על מנת ללמוד משהו חדש. פירוש הדבר הוא שחברות ומוצרים פשוט עובדים טוב יותר ביחד. סרטונים קצרים לרוב מאפשרים לכם להראות את המוצר על גווניו, מה שהרבה פעמים מוביל אנשים לראות מדריכים מסוימים אפילו לכיף. יתרה מזאת – טיקטוק ידועה כפלטפורמה שיכולה להניב אין –ספור קמפיינים צריכים הסבר ולעזור בשיווק של המוצרים האלה. סוגי המוצרים שהכי ירוויחו מקמפיין בטיקטוק הם:
- מוצרים עם מרכיבים יחודיים (מאכלים טבעיים או טבעוניים או מוצרי איפור ללא אכזריות).
- מוצרים שמצריכים אימון לפני השימוש בהם (כמו אלקטרוניקה או מוצרי אפייה מסוימים).
- מוצרים שמצריכים הוכחה ליעילות שלהם (לרוב מדובר על מוצרי טיפוח או הרזייה).
זכרו שקמפיין בטיקטוק - להסברה של מוצרים מאוד-מאוד מסובכים משום שלרוב סרטון של 15 שניות או לא יספיק או יהיה מסורבל ולא מובן ועל כן – הקפידו להשאיר את תכני ההסברה שלכם פשוטים משום שאחרי הכל – מי שיתקל בקמפיין בטיקטוק שלכם יחפש מוצר שההבנה של התפעול שלו לא תארך יותר מ-15 שניות.
סרטוני הדרכה בתור קמפיין בטיקטוק
גם פה חוזר עיקרון הסקרנות והרצון ללמוד יותר מהקמפיין בטיקטוק העסקי שלכם. טריקים וסרטוני הדרכה לרוב משיגים המון תשומת לב בקמפיין בטיקטוק עסקי. העברה של ידע לגבי מוצר מסוים הוא מהלך גאוני עבור חלק מהחברות ואתם אפילו תזכו ביותר תשומת לב אם המוצר שאתם מלמדים להשתמש בו הוא שלכם ואתם משווקים או יוצרים אותו. הצופים צופים בו בדרך כלל כי הם סקרנים לגבי המוצר והם רוצים לראות מה הטיפ או מה הטריק שאתם מלמדים בגינו.
מאחורי הקלעים של המוצר או החברה שלכם כקמפיין בטיקטוק
אותנטיות היא דרישה בקרב לקוחות נכון להיום ומה יותר אותנטי מלהכניס את הצופים שלכם ליום אחד בחברה? בתהליכי הייצור או התכנון, בקשיים שהתמודדתם ובהתגברות עליהם, כל אחד מהווה עבורכם ערך מהותי ומשמעותי.
היתרון של סרטון שרואים כי לא צולם עם פמליית מפיקים דווקא יכול להצליח עבורם ויכול להיות כל דבר החל מסרטונים במשרד או במפעל הייצור וכן שיתוף בחלקים נחמדים מתהליך המחשבה שהוביל אליו. סרטוני טיק טוק בסגנון מאחורי הקלעים לא חייבים להיות הסודות הכי גדולים של העסק שלך, אלא דברים שאתה היית רוצה שקהל הלקוחות שלך יכיר וייחשף אליו מדי פעם.
סרטוני השקה כקמפיין בטיקטוק
טיקטוק היא פלטפורמה של אנשים שרוצים לדעת מה חדש. הפומו פורח וקמפיין בטיקטוק רק יוכל להרוויח מזה יותר. למעשה, הסיבה שסרטוני השקה הם כל כך מוצלחים לא אומר ש זה חייב להיות מוצר. הוא באותה מידה יכול להיות טוב גם להגרלות חדשות או מחשבה על הגרלות חדשות. יצירת הסקרנות היא קריטית עבור כל חידוש, פשוט מאוד כי הנטייה הטבעית של האדם היא לרצות לחדש ולהתחדש בעצמו.
השאירו פרטים ונשוב אליכם
מומחי הטיקטוק שלנו זמינים עבורך לכל שאלה.
לפנתאון: מה ה-קמפיין בטיקטוק? טוב ששאלתם - על טרנד ה-Q&A
שאלות ותשובות כבר ממזמן הוכיחו את עצמן כטקטיקה מעולה על מנת לשפר את אחוז המעורבות בכל קמפיין שאתם תעשו בסושיאל ובקמפיין בטיקטוק במיוחד. שאלות ותשובות יכולות לגרום לקהל היעד שלכם להיחשף לסגנון הדיבור שלכם, היקפי השירות שאתם נותנים בחברה, מגבלות שיש לכם וסקרנות לגבי המותג. עצם העובדה שאתם תתנו ללקוחות שלכם להתבטא זה אחד הדברים הכי טובים שאתם תעשו עבורו בדור של היום. כמובן, הקמפיין בטיקטוק לא חייב להיות שאלות ותשובות, הוא יכול להתמקד גם על ההעדפות של קהל היעד שלך בהקשר עם המוצרים:
- מה הם היו רוצים לשפר.
- לעזור בהתלבטויות של החברה.
- להעלות דילמות מאת לקוחות.
קמפיין בטיקטוק יכול להתנהל בכל מיני צורות. כמו כל קמיין תוכן, גם קמפיין בטיקטוק יכול להיות טוב יותר אם אתם תנסו לעשות מאמץ להכיר את קהל היעד שלכם על כל הגוונים שלו – הטוב, הרע והמכוער יכולים לעזור לכם ליצור קמפיינים בטיקטוק ולתת לכם תובנות משמעותיות לגבי פעולות שיווקיות בפלטפורמות פרסומיות אחרות.