תוכן עניינים
היכולת שלכם להצליח להחליט בשאלה הזאת קמה ונופלת על היכולת שלכם להבחין בין סוגי השיווק בטיקטוק וכפועל יוצא, גם מהשיווק בעולם הסושיאל בכלל. בעוד שאנשים מסוימים יכולים להגיע לנתונים – טיקטוק מכווינה אתכם אל עבר קהילות שיוכלו לעזור לכם לבנות קשר משמעותי עם קהלי היעד שלכם במסגרת מאמצי שיווק נוספים לשיווק בטיקטוק.
היצירה והחיזוק של אסטרטגיות בנויה לא רק על יצירתיות, אבל בטיקטוק היא דווקא כן. השיווק בטיקטוק עובד על יצירת תכנים ועל כן – טיקטוק יכולה להיות עבורכם שחקן מוביל משום שהיא חוגגת על שתי חתונות במקביל ועושה את הלא יאומן שהפלטפורמה הזאת הייתה השורשים שהצמיחו את הרצון לצרוך תכנים שהפכו את השיווק בטיקטוק למאמץ השיווקי הכי חשוב שלכם.
כ-73% מהמשתמשים בטיקטוק כבר אמרו שהמהות של הפרסומים שלכם היא מה שעושה להם את זה באמת. לא רק שהם מעריכים את תכני השיווק בטיקטוק כפליים ממה שהם מעריכים תכנים שיווקיים אחרים, הם גם מוכנים לתקשר עם צורת התוכן הזאת אפילו יותר.
15 שניות, זוז: הסיבה ששיווק בטיקטוק תמיד מנצח
קידום אורגני, הוא בדרך כלל קידום על ידי תכנים והוא מסוגל להניב תוצאות קריטיות עבור מאמצי השיווק בכל אופן. שיווק בטיקטוק, בניגוד לשאר הפלטפורמות מאפשר לכם צורה אחת בלבד של תוכן ועל כן, את השאלה איזה תוכן ליצור – תוכלו לייתר מעולם הלבטים הקשוח שיש לכל בעל עסק ותתמקדו בביצוע טיקטוקים. העובדה שבשביל להצליח יש כלי אחד אמנם לא מקלה על התחרות, אבל היא מקלה עליכם בקו המחשבה שאין מה לעשות – לא בא להקל על אף אחד לא משנה מה.
למי מכם שלא יודע, קידום אורגני הוא קידום על ידי תכנים, מה שלמעשה אומר שאתם תעשו טוב אם תעלו סרטון פעם ב-, נכון? לא יכול להיות שגוי יותר. ככה היה נהוג לחשוב על שיווק בטיקטוק לפני שנתיים כשחשבו שזאת אפליקציה לילדים קטנים מאוד – מה שלא נכון היום. כעת כולם בטיקטוק יודעים שהרוויחה את ההצלחה שלה באמצעות משתמשיה ולא באמצעות אנשים שבאו לנצל את השיווק בטיקטוק. עוד לפני שהפלטפורמה השיגה לעצמה את הכבוד שלה בזירת הפרסום הדיגיטלית, היא הביאה לידי ביטוי את כל העקרונות של קידום אורגני. בין היתר:
- בנייה של אמון עם קהל היעד שלכם.
- מיקום החברה בסטטוס החברתי.
- הרחבת החשיפה שלכם לעוד קהילות.
אל תצקצק: רק כי קשה לך לעשות שיווק בטיקטוק לא אומר שהוא לא כדאי
האופי המיוחד של טיקטוק, רק מאפשר לכם לעשות הרבה מהקיים ולאפשר לכם לנווט תחת כל האפשרויות שלכם. שיווק בטיקטוק הוא עולם שלם. למרות שהוא זכה להמון ביקורת חברתית בגלל הקושי לזהות מתי מדובר בפרסום אותנטי ומתי לא – האפליקציה נשענת על יסודות אותנטיים משחר הימים וזאת גם הסיבה שהיא מביאה אל בין שורותיה אנשים עם כל מיני אג'נדות ובהקשר זה הפכה להיות קרקע פורה ליוזמה וקהילות.
אז כן, טיקטוק היא הילדה היפה בשכבה והיא יודעת את זה. אם כי היא לא מתבלבלת לחשוב שאין בה פגמים. במאמר שכתבה על יצירתיות מוקדם יותר השנה, היא טבעה את הקופי המקסים הזה שמבטא חלק כל כך נרחב מהסיבה שהרבה אנשים מעדיפים לצקצק במקום לטקטק.
"ליצור טיקטוק זה שונה – לא קשה".
כך טיקטוק מסבירה את התופעה שקהל הגולשים בטיקטוק הוא לרוב קהל פאסיבי מאשר קהל יצרני. כמובן, לא חסרות פלטפורמות סושיאל שלא הצליחו למצוא את דרכן אל האדם הפשוט וכן, גם באינסטגרם – אופציית הרילז היא לא לכולם – אלא למשקיענים שבינינו. על כן – נתח האוכלוסיה
השאירו פרטים ונשוב אליכם
מומחי הטיקטוק שלנו זמינים עבורך לכל שאלה.
טיקטוקר: המומחים שלך לשיווק בטיקטוק
בטיקטוק מלא בעיקר באנשים שעושים שיווק בטיקטוק בצורה רצינית לצד אנשים שעושים טיקטוק לא משנה מה ושניהם נחשבים לאוכלוסיות הכי משקיעניות אי שם. כן, כן. זוג הטינאייג'ריות שראיתן רוקדות מול רינג-לייט ברחוב יודעות להשתמש בכלים האלה יותר טוב מכם ואם לא אכפת לך להמשיך לגלגל עיניים בזמן שהן רוכשות עוד ידע ומגיעות לקהלי יעד רלוונטיים – אתה לא במקום הנכון! צריכים עזרה בכל זאת? התקשרו אלינו ובוא נצא לדרך עם שיווק בטיקטוק כמו שצריך – הלך הפקת סרטוני טיקטוק ועד בניית קהילה.