תוכן עניינים
עם מעל ביליון צפיות בכל שנה ניכר שמספר המשתמשים בטיקטוק רק הולך וגדל בקצב. אחת מהפלטפורמות שלכאורה הכי מושכות קהל צעיר, אבל לא רק. השימוש וההבנה של כוחם של התיוגים בטיקטוק - יכולים להיות גורם קריטי מאוד עבור כל אחד שרוצה לוודא שהמאמצים שלו בטיקטוק יניבו פרי. הפוסט הזה יחקור לעומק את מה שטיקטוק עושים עבורך ולמה אתה תוכל להשתמש בו. בואו נגלה בדיוק איך להשתמש בתיוגים לטיקטוק כדי להגדיל את החשיפה שלכם.
העץ שלא מפסיק לתת – מהם תיוגים לטיקטוק וכמה אפשר להרוויח מהם? תיוגים לטיקטוק יכולים להגדיר את התוכן שלכם בכל מיני צורות בפלטפורמה כך שמשתמשים יכולים למצוא אחד את השני בקלות. ברגע שמישהו הגיע לתגית שלכם, יש סיכוי לא רע בכלל שהוא יתקל בסרטון שלכם. במקרה שבו מישהו מחפש את ההאשטגים שלכם הוא גם נחשף לכל המתחרים שלכם ועל כן, אתם תוכלו להרוויח מאוד על מנת לייצר עבורכם רווח מהתחרות על התיוג.
יתרונות של תיוגים לטיקטוק?
אפילו כשלא מריצים קמפיינים בטיקטוק, תגיות עדיין מסוגלות להיות חלק חשוב מהזמן שאתה מבלה באסטרטגיות טיקטוק. משיפור של היקפי החשיפה כלפי התוכן שלך וכל הדרך עד לבנייה של קהילה. אם זאת המטרה שלכם, לטיקטוק יש חלק ענק בזה. הנה כל היתרונות שאתם יכולים להרוויח משמיעה של כל האפשרויות שיכולת להיות זמינות לכם. הנה כמה מהן:
- חשיפה גדולה יותר. הוספה של תיוגים לסרטונים שלך יכולה לעזור לך להביא את התכנים שלכם גם לקהלי יעד אחרים. כשאתה משתמש בתגיות, אתה משתמש רק בתגיות לטיקטוק שרלוונטיות לתוכן שנצפה בסרטון ובכך למשוך אנשים שלא מתעניינים בחברה, אבל מתעניינת בנושא הסרטון.
- הגברת המעורבות. אי אפשר להשיג מעורבות ללא חשיפה ואכן, אם לא תרוויח לקוח חדש, התיוגים לטיקטוק שתבחר להכניס לסרטון ישיגו לכם לייקים ותגובות שהם חשובים לא פחות להצמחת הנוכחות האינטרנטית שלכם.
- בנייה של קהילה. הפופולריות של תיוגים לטיקטוק הולכים והופכים את עמוד הטיקטוק שלכם להקהילה. ברגע שיש לכם עוקבים אתם במקום הרבה יותר טוב להתחיל ולאתגר את גבולות השיווק שלכם כשהמטרה היא לעודד את הקהל שלכם ליצור תכנים פרסומיים ולנסות לשלב אותם בתכנים נוספים. עם זאת, הצורה שבה אתם תביאו לכך שאתם באמת מרוויחים מעצם הנוכחות עצמה ולא משום דבר אחר. לא רק זאת, אם הם טובים במה שהם עושים בלי קשר, יכול להיות שמצאתם לכם סוג-של אינפלואנסר לעתיד.
- זיהוי של האויב. אין לנו שום ספק שאתם לא היחידים בתחום המקצוע שלכם. עם כמה שחשוב ליצור תכנים אורגניים וקהילתיים, אבל עדיין לנצח את הקמפיין ולהיות זה שמקבל את היקפי החשיפה והמעורבות הכי גדולה שאפשר למצוא או לכל היותר – בקטגוריה של התיוגים שלכם.
זה לא משנה אם אתם בעולם ההרזיה והחיטוב או שאתם בעולם הציפורניים, אתם עדיין תוכלו להרוויח מזה שהעוקבים שלכם יפרסמו סרטון, גם אם יש להם 50 עוקבים, כל עוד אתם מתויגים בו בדרך זו או אחרת.
איך לחפש תיוגים לטיקטוק?
כשמחפשים תיוגים לטיקטוק, יש צורך לתעדף לפי מספר הצפיות בתיוג עצמו. עם זאת, החלק שבו אתם תביאו לכך שאתם תהיו כוכבי התגית עצמה היא די לא שונה משום אסטרטגיה אורגנית אחרת. המחשבה שאין הרבה מה לעשות מעבר לזה היא שגויה, משום שהתמדה היא בדיוק מה שצריך לעשות. אם תשמרו על סקרנות אתם תוכלו גם לעשות כיף עם הטרדנים.
ממה כדאי להימנע כשמחפשים תיוגים לטיקטוק?
אם אתם רוצים לעשות עבודה יסודית, נסו להימנע משימוש יתר בתיוגים לטיקטוק. תיוגים לטיקטוק דורשים מחשבה ועקביות. שני קווים מנחים שיכולים להיות טובים הם:
-
סוג ההאטשג.
- כמות הצפיות אליו.
החשיבות של הסתכלות בשני ההיבטים האלה חשובה בגלל שלבלוט בתגית קיימת שתואם לתחום העיסוק שלכם תוך שהוא לאו דווקא אבל הכי נצפה, יכולה לעזור לכם להגביר את הצפיות.
טיקטוקר – התמהיל המושלם לטיקטוק שלך
המידע פה לגבי תיוגים הוא תיאור כללי שיכול לשמש כקו מנחה. אחלה קו מנחה, אבל עם זאת, יש לזכור טוב-טוב שכל עסק הוא אינדיווידואלי וחשוב מאוד שתעשו מאמץ-מה שבו תבררו איזו מין נוכחות אתם רוצים להביא לידי ביטוי וכך אתם תוכלו ללמוד יותר על מה שיתאים לכם לתיוגים בטיקטוק שלך. לא חושבים שזה בשבילכם, אבל עדיין רוצים לשווק בטיקטוק? מרגישים שחסר לכם קצת מידע? התקשרו ובואו נשוחח!